Szanowni Czytelnicy/Studenci,
biblioteki Uczelni funkcjonują i prowadzą obsługę bezpośrednią czytelników w godzinach pracy oraz za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, e-mail, systemy teleinformatyczne).
W bibliotece może przebywać max. 1 czytelnik* + os. obsługujące.
* plus jedn czytelnik przy stanowisku komputerowym
Dni i godziny obsługi bezpośredniej są następujące:
Przedłużenie terminu zwrotu wypożyczonych materiałów bibliotecznych jest możliwe przez stronę: http://katalog.uth.edu.pl/ samodzielnie logując się do swojego konta bibliotecznego, a także telefonicznie oraz mailowo w godzinach pełnienia dyżuru.
W czasie epidemii istnieje możliwość zdalnej aktywacji konta bibliotecznego oraz pozyskania danych dostępowych do zasobów elektronicznych oferowanych przez bibliotekę.
W tym celu należy:
Po zapisaniu się do biblioteki otrzymują Państwo:
W razie problemów z zalogowaniem się do swojego konta bibliotecznego, prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie (w godzinach pełnienia dyżuru): Kampus Jutrzenki (22) 262 88 40 ; Kampus Jagiellońska (22) 262 88 42 lub mailowo: biblioteka@uth.edu.pl
Przypominamy o zasadach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie Uczelni: