Sprzedaż, czyli najważniejsza z umiejętności. Tak, naprawdę ¾ umiejętności miękkich przyswajana jest by w rezultacie – sprzedać. Możesz produkować, możesz uczyć, możesz pisać, bez znaczenia, czym się zajmujesz, jeśli nie potrafisz odpowiednio tego sprzedać, drastycznie spadają twoje szanse na powodzenie. W 99% przypadków sprzedając cokolwiek, sprzedajesz też siebie. Drugą stroną medalu są negocjacje. Kiedy już wiesz jak sprzedać, musisz umieć obronić wartość swojego produktu.

Serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z bogatym światem negocjacji i sprzedaży, który wykracza daleko poza proste równanie x za y. X za y to jedynie wierzchołek góry lodowej.

Studia II stopnia na specjalności Negocjacje i sprzedaż realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Dzięki nim Absolwent zdobędzie wiedzę z zakresu skutecznego realizowania celów sprzedażowych firmy, a także zastosowania technik negocjacyjnych w efektywnej sprzedaży. Studia przygotowują do pracy na stanowisku specjalisty/managera ds. sprzedaży, a także negocjatora kontraktów handlowych.

Po zakończeniu cyklu kształcenia absolwent studiów II stopnia:

  • posiada szeroko rozwinięte kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne,
  • potrafi zastosować język perswazji w sprzedaży i negocjacjach,
  • dysponuje wiedzą w zakresie pozyskiwania i podtrzymywania nowych, długoterminowych relacji biznesowych,
  • zdobył umiejętności w zakresie skutecznej prezentacji produktu i autoprezentacji w sprzedaży,
  • zna techniki, strategie i taktyki handlowo-negocjacyjne stosowane w efektywnej sprzedaży,
  • nabył kompetencje w obszarze podnoszenia efektywności sprzedaży.
Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 539 19 19,

rekrutacja@uth.edu.pl