Przejdź do treści
Zapisz się na Indywidualne Dni Otwarte UTH

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i precyzyjne targetowanie. Wykład tematyczny ONLINE | UTH Warszawa

2021-07-02

e-marketing

Spotkanie poprowadzi opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych E-MARKETING w Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie – Wojciech Szymański.

Studia mają na celu przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać Internet do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prowadzenia sprzedaży oraz kontaktu z klientami, a także wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Program pozwala także na wyspecjalizowanie się w wybranych dziedzinach marketingu internetowego.

Słuchacze w ciągu trwania studiów oraz do 5 miesięcy od ukończenia studiów, otrzymują stałe wsparcie merytoryczne ze strony firmy Ideo Force – Partnera merytorycznego kierunku.

Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takie marki jak BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, GlaxoSmithKline, iParts, Cobi, Pratt & Whitney.  Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą.

Ramowy program spotkania 02.07.2021 godz. 17:00-18:00:

  • wykład tematyczny Wojciecha Szymańskiego – „Sztuczna inteligencja, automatyzacja i precyzyjne targetowanie – czyli dzisiejszy e-marketing”
  • charakterystyka kierunku,
  • Uczelnia i zasady rekrutacji na kierunek,
  • sesja pytań i odpowiedzi.

Spotkanie odbędzie się przy użyciu MS Teams: http://bit.ly/eMarketingUTH

Zapraszamy i do zobaczenia ONLINE!

Wróć