Sztuczna inteligencja, automatyzacja i precyzyjne targetowanie. Wykład tematyczny ONLINE | UTH Warszawa
2021-07-02
Link do wykładu tematycznego
Sztuczna inteligencja, automatyzacja i precyzyjne targetowanieSpotkanie poprowadzi opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych E-MARKETING w Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie – Wojciech Szymański.
Studia mają na celu przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać Internet do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prowadzenia sprzedaży oraz kontaktu z klientami, a także wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Program pozwala także na wyspecjalizowanie się w wybranych dziedzinach marketingu internetowego.
Słuchacze w ciągu trwania studiów oraz do 5 miesięcy od ukończenia studiów, otrzymują stałe wsparcie merytoryczne ze strony firmy Ideo Force – Partnera merytorycznego kierunku.
Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takie marki jak BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, GlaxoSmithKline, iParts, Cobi, Pratt & Whitney. Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą.
Ramowy program spotkania 02.07.2021 godz. 17:00-18:00:
- wykład tematyczny Wojciecha Szymańskiego – „Sztuczna inteligencja, automatyzacja i precyzyjne targetowanie – czyli dzisiejszy e-marketing”
- charakterystyka kierunku,
- Uczelnia i zasady rekrutacji na kierunek,
- sesja pytań i odpowiedzi.
Spotkanie odbędzie się przy użyciu MS Teams: http://bit.ly/eMarketingUTH
Zapraszamy i do zobaczenia ONLINE!