Przejdź do treści

UCZESTNICY STUDIÓW

Studia podyplomowe na kierunku ”Social Media Marketing - planowanie, kreacja, analityka” kierujemy w szczególności do:

  • osób, które pracują, bądź chcą podjąć pracę na stanowiskach związanych z prowadzeniem Social Mediów,
  • przedsiębiorców planujących wykorzystanie Social Mediów jako kanału sprzedaży,
  • osób pragnących zdobyć wiedzę dotyczącą działania algorytmów poszczególnych Social Mediów,
  • osób, które pracują, bądź chcą podjąć pracę w agencjach marketingowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem lub nabyciem wiedzy z obszaru Social Media Marketingu.

CEL STUDIÓW

Celem studiów jest przekazanie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy zamierzają podjąć pracę w obszarze Social Media Marketingu.
Program studiów obejmuje tematyką wszystkie najważniejsze platformy tj. Facebook, Instagram, Snapchat, Tik-Tok, LinkedIn, YouTube, Twitter oraz  Pinterest. Absolwenci kierunku zostają przygotowani kompleksowo do pełnienia funkcji Social Media Managera (od aspektów prawnych, przez produkcję wideo, po elementy grafiki). Dodatkowo, słuchacze  wgłębią się w tematykę analityki biznesowej, kreacji contentu czy copywrittingu w Social Mediach.

ORGANIZACJA STUDIÓW

INFORMACJE PODSTAWOWE
  • Zajęcia na studiach podyplomowych odbywają się w systemie zjazdów sobotnio – niedzielnych, co 2 tygodnie,
  • Studia trwają dwa semestry i obejmują 186 godzin zajęć prowadzonych przez Wykładowców Uczelni oraz Ekspertów zewnętrznych – Specjalistów, mających duże doświadczenie praktyczne.
INFORMACJE OGÓLNE
  • Zajęcia na studiach podyplomowych prowadzone są w układzie semestralnym, z wyjątkiem sytuacji, gdy Zarządzenie Rektora o powołaniu studiów, ustala inne, niż semestr okresy zaliczeniowe,
  • Plan i program studiów podyplomowych zatwierdzany jest przez Senat Uczelni,
  • Nadzór nad realizacją planu i programu studiów podyplomowych sprawuje Rektor,
  • Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów, przewidzianych w programie studiów oraz egzamin końcowy z całości przedmiotów objętych programem studiów,
  • Za organizację i przebieg studiów podyplomowych odpowiada Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych oraz Opiekunowie Merytoryczni poszczególnych edycji studiów.
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NA KIERUNKU SOCIAL MEDIA MARKETING - PLANOWANIE, KREACJA, ANALITYKA
  • Warunkiem ukończenia studiów jest obecność na zajęciach oraz zaliczenie wszystkich przedmiotów, jakie są przewidziane w programie studiów,
  • Warunki zaliczenia przedmiotów ustalają poszczególni prowadzący. Na pierwszych zajęciach prowadzący przedmiot informuje słuchaczy o warunkach i formie zaliczenia zajęć,
  • Warunkiem ukończenia studiów jest dodatkowo pozytywny wynik z obrony projektu końcowego,
  • Słuchaczowi, który ukończył studia podyplomowe, Uczelnia wystawia Świadectwo Ukończenia Studiów w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów podyplomowych i rozliczenia się z opłat określonych w umowie o studia podyplomowe, zgodnie z wzorem określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Od kiedy i do kiedy trwa rekrutacja na studia podyplomowe?

Rekrutacja na studia podyplomowe trwa od 4 maja do 29 września danego roku. W trakcie trwania procesu rekrutacji, na stronie Uczelni pojawiają się komunikaty dot. zakończenia lub przedłużenia rekrutacji na poszczególnych kierunkach studiów podyplomowych.

Ile osób liczy grupa zajęciowa?

Grupa zajęciowa liczy minimum 15 osób.

Jakie są ceny czesnego oraz opłaty rekrutacyjnej?

Czesne za studia oraz wysokość opłaty rekrutacyjnej znajdują Państwo w podzakładce OPŁATY

Do kiedy należy uiścić opłatę rekrutacyjną oraz opłaty za czesne?

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić w ciągu 7 dni od momentu rejestracji na studia. Terminy opłat czesnego znajdują się w umowie między Słuchaczem a Uczelnią. Umowę można pobrać z Internetowego Systemu Rekrutacji Kandydatów (IRK).

Jakie dokumenty rekrutacyjne i do kiedy należy dostarczyć?

Wykaz niezbędnych w procesie rekrutacji dokumentów znajduje się w podzakładce ZASADY REKRUTACJI

Dokumenty należy dostarczyć w ciągu 7 dni od rejestracji w systemie IRK.

Jaka jest forma zaliczenia studiów podyplomowych?

Studia podyplomowe na kierunku Social Media Marketing - planowanie, kreacja, analityka kończą się obroną projektu końcowego organizowaną na koniec studiów.

W jakiej formie będą prowadzone zajęcia?

Zajęcia prowadzone są w trybie on-line.

Kiedy i gdzie będzie dostępny harmonogram zajazdów?

Harmonogram zjazdów dostępny jest w podzakładce HARMONOGRAM ZJAZDÓW po rozpoczęciu rekrutacji na studia. Na przełomie września i października, w tym samym miejscu zamieszczamy również harmonogramy zajęć na semestr zimowy.

OPIEKUN MERYTORYCZNY ORAZ WYKŁADOWCY

Social media stały się niezbędnym narzędziem w dzisiejszych działaniach marketingowych firm. Planowanie kampanii, tworzenie kreatywnych treści i analiza wyników stają się łatwiejsze dzięki platformom społecznościowym. Dzięki nim firmy mogą szybko i efektywnie dotrzeć do swojej grupy docelowej, a także pozyskać wartościowe dane o swoich klientach i rynku. Bez obecności na social mediach trudno jest dzisiaj skutecznie konkurować na rynku i utrzymać pozytywny wizerunek swojej firmy. Warto pamiętać, że na rynku istnieje wiele różnych platform społecznościowych, z których każda przyciąga inną grupę docelową. Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn, Youtube, Twitter, Pinterest - to tylko niektóre z nich. Dlatego firmy muszą dostosować swoje strategie do konkretnej platformy, aby skutecznie dotrzeć do swojego odbiorcy. Dodatkowo, rozwijające się funkcje takie jak transmisje LIVE pozwalają na jeszcze większe zaangażowanie i interakcję z użytkownikami, a także pozyskanie wartościowych danych i informacji o ich preferencjach - Wojciech Szymański, Opiekun merytoryczny.

dr Wojciech Szymański - ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce. Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. oraz Wiceprezes agencji public relations – Exacto.

Ideo Force jako jedna z nielicznych agencji w Polsce posiada tytuł Google Premier Partner, a Exacto wyróżnia się szczególnym rozwojem w kierunku projektów badawczych oraz kryzysów. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie pomaga swoim Słuchaczom szkolić swój warsztat z zakresu Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience. Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej oraz narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool”. Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global". Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy.
Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem  wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”. Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach.

Joanna Tymowicz   - doświadczona koordynatorka kampanii internetowych i specjalistka od budowania wizerunku marek w sieci. W  branży działa od 2006 roku, a nowoczesne trendy e-marketingu nie mają dla niej żadnych tajemnic. Od 2014 związana jest z agencją Ideo Force gdzie pełni funkcję Client Service Director.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Posiada bogate doświadczenie wynikające z zrealizowanych projektów e-marketingowych. Jest autorką wielu efektywnych strategii marketingowych i media planów oraz artykułów branżowych. W swojej pracy kładzie nacisk na balansowanie działań sprzedażowych oraz wizerunkowych, które mają w efekcie przynosić firmom wymierne korzyści. Jej umiejętności i kreatywne podejście pozwoliły z powodzeniem zrealizować projekty dla wielu znanych marek.

Kamil Ziomek – Lider działu płatnych reklam w Ideo Force. Specjalista ds. płatnych kampanii reklamowych w internecie. Ekspert w zakresie wdrażania działań PPC (Pay Per Click) przy wykorzystaniu systemów reklamowych takich jak np. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Specjalizuje się również w analityce internetowej, określając skuteczność prowadzonych działań e-marketingowych. Dodatkowo zajmuje się przygotowywaniem kompleksowych audytów kont reklamowych. W branży działa od 2015 roku.

Tomasz Kwiatkowski - E-commerce Manager w Ideo Force. Z e-marketingiem oraz e-commerce zawodowo związany od 2014 roku. Od tego czasu realizował projekty zwiększające współczynnik konwersji niezależnie od branży, kanałów sprzedażowych, ilości użytkowników oraz ich doświadczeń zakupowych Specjalizuje się w rozwoju sklepów internetowych oraz ich optymalizacji pod kątem UX. Planuje działania dla modeli CPS i CPL, tworzy i egzekwuje kampanie promocyjne, rabatowe i voucherowe na podstawie analizy danych.

Monika Kołodziejczyk - Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Swoje doświadczenia zbierała podczas 4 lat pracy w Onecie i 2.5 roku w Interii. Jest właścicielem własnej agencji marketingowej ThinkDigital.pl. Pracowała z ponad 370 markami przy wielu różnych projektach z zakresu analityki internetowej, UX i projektowania stron internetowych, social mediów, audytów i strategii marketingowych, google ads czy marketing automation. Regularnie od kilku lat prowadzi szkolenia i warsztaty marketingowe, występuje w roli prelegenta na konferencjach marketingowych i pisze artykuły branżowe.

Bartłomiej Daniłoś - Ekspert w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych marketing internetowy na AGH w Krakowie. Trener podczas takich wydarzeń jak Certyfikowany Social Media Manager, Nowe Trendy w Turystyce czy Kongres Best Of Online Marketing.

Paweł Szczyrek - Obowiązki dydaktyczne łączy z pracą w charakterze kierownika projektów marketingowych oraz Creative and content managera w agencji Ideo Force. W swojej pracy stara się realizować postulat interdyscyplinarności i łączyć wiedzę oraz umiejętności z zakresu narratologii, językoznawstwa i marketingu internetowego. Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.

Mateusz Bober - Senior UX/UI Designer, Team Leader w Ideo Force. Autor licznych analiz oraz audytów, których celem było poprawienie funkcjonalności badanych stron i serwisów. Przygotowywane przez niego makiety funkcjonalne wpływają na znaczący wzrost efektywności witryn internetowych, w tym sklepów online. Uwielbia analizować i identyfikować zależności zachodzące w sieci pomiędzy konsumentem a marką. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem się tworząc artykuły specjalistyczne. Brał udział w wielu projektach dla marek takich jak Black Red White, Santander Consumer Bank, 2KC, Grupa PSB, Tauron, ZUS, Wolters Kluwer, Cobi, Komandor.

Łukasz Kępiński - CEO, założyciel, Agencji influencer social media marketingowej Tears of Joy. Wcześniej rozwijał dział social media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi uczył się „w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga.

Grzegorz Miecznikowski - marketer, ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Mentor biznesowy. Od 2015  uznawany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 20000 osób ze sprzedaży i marketingu. Prowadzi cykliczne webinary i live'y, jest autorem kilku e-booków oraz kilkuset artykułów eksperckich. Preleguje i szkoli w Polsce i za granicą. Po godzinach zajmuje się aktywizmem i wspiera walkę o prawa człowieka. Jest, m.in współautorem poradnika dla mediów o języku inkluzywnym "Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIA+", a także badania "Ile warta jest tęczowa złotówka?". Studiował Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Mieszkał i pracował m.in. w Londynie, Kijowie i Brukseli.

Bartłomiej Gąsior — copywriter i marketer z szeroką znajomością realiów współczesnego internetu. Na co dzień teorię legend copywritingu łączy ze skomplikowaną rzeczywistością świata cyfrowego.  Od 2016 roku jako freelancer współpracuje z krajowymi i zagranicznymi markami — tworzy kampanie email marketingowe, opracowuje i wdraża strategię content marketingu, oraz wymyśla hasła reklamowe. Na swoim koncie ma liczne szkolenia z obszaru copywritingu i content marketingu realizowane dla firm i instytucji publicznych z całej Polski. Hobbystycznie prowadzi kanał na YouTube poświęcony marketingowi internetowemu oraz pisze na swoim blogu o nowinkach ze świata SEO i tworzenia treści w Internecie.

Agnieszka Pytel-Kłodawska - radca prawny. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Prawo oraz Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Doradza przedsiębiorcom, między innymi w zakresie prawa ochrony danych osobowych oraz prawa e-commerce.

Anna Ledwoń-Blacha - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

PATRONAT KIERUNKU

Partnerem merytorycznym kierunku jest agencja e-marketingowa Ideo Force wywodząca się z istniejącej od 1999 roku Agencji Interaktywnej i Internet Software House – Ideo. Ideo Force kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Agencja doskonale wie jak projektować i rozwijać najlepsze serwisy www oraz zwiększać sprzedaż w sklepach online. Ideo Force specjalizuje się w promocji w Internecie, pozycjonowaniu i AdWords. Opracowuje analizy i strategie marketingowe, dobiera najlepsze rozwiązania, nieustannie służy radą, wiedzą i doświadczeniem. Agencja e-marketingowa Ideo Force ma na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.

Pracowała m.in. dla marek takich jak: BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, Melvit, KUKE Finance, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, Norsk Maritimt Forlag AS, Cobi, Pratt & Whitney.

Katarzyna Dobrowolska

Katarzyna Dobrowolska

Centrum studiów podyplomowych

tel. (22) 262 88 55,

podyplomowe@uth.edu.pl

Zapisz się!