Przejdź do treści Przejdź do nawigacji

Menedżer ds. handlu i inwestycji na rynkach azjatycki - program studiów do pobrania

11_Menedżer ds. handlu i inwestycji na rynkach azjatycki_Program studiów_2025_2026.pdf (119.3 KiB)

 

STUDIA PODYPLOMOWE MENEDŻER DS. HANDLU I INWESTYCJI NA RYNKACH AZJATYCKICH

Lp. Przedmioty Liczba godzin
1. Wiedza o biznesie i rynku chińskim 28
  Podstawowe informacje gospodarcze, geograficzne, polityczne
  Główne sektory inwestycji i współpracy handlowej, uwarunkowania rynkowe
  Stosunki gospodarcze Polski z Chinami – zawarte umowy międzynarodowe
  Zagadnienia społeczno-kulturowe
  Kultura biznesu - różnice międzykulturowe, metody negocjacji
  Uwarunkowania prawne i sposoby wejścia na rynek lub prowadzenia biznesu z przedsiębiorcami z Chin
  Zwyczaje konsumenckie, zasady ochrony marki, certyfikacja produktów
2. Wiedza o biznesie i rynku indyjskim 28
  Podstawowe informacje gospodarcze, geograficzne, polityczne
  Główne sektory inwestycji i współpracy handlowej, uwarunkowania rynkowe
  Stosunki gospodarcze Polski z Indiami - zawarte umowy międzynarodowe
  Zagadnienia społeczno-kulturowe
  Kultura biznesu - różnice międzykulturowe, metody negocjacji
  Uwarunkowania prawne i sposoby wejścia na rynek lub prowadzenia biznesu z przedsiębiorcami z Indii
  Zwyczaje konsumenckie, zasady ochrony marki, certyfikacja produktów
3. Wiedza o biznesie i rynku ASEANu 28
  Podstawowe informacje gospodarcze, geograficzne, polityczne
  Główne sektory inwestycji i współpracy handlowej, uwarunkowania rynkowe wybranych krajów z regionu ASEAN
  Stosunki gospodarcze Polski z krajami regionu ASEAN – zawarte umowy międzynarodowe z wybranymi krajami regionu
  Zagadnienia społeczno-kulturowe
  Kultura biznesu - różnice międzykulturowe, metody negocjacji
  Uwarunkowania prawne i sposoby wejścia na rynek lub prowadzenia biznesu z przedsiębiorcami z głównych krajów z regionu ASEAN
  Zwyczaje konsumenckie, zasady ochrony marki, certyfikacja produktów
4. Wiedza o biznesie i rynku japońskim 28
  Podstawowe informacje gospodarcze, geograficzne, polityczne
  Główne sektory inwestycji i współpracy handlowej, uwarunkowania rynkowe
  Stosunki gospodarcze Polski z Japonią – zawarte umowy międzynarodowe
  Zagadnienia społeczno-kulturowe
  Kultura biznesu - różnice międzykulturowe, metody negocjacji
  Uwarunkowania prawne i sposoby wejścia na rynek lub prowadzenia biznesu z przedsiębiorcami z Japonii
  Zwyczaje konsumenckie, zasady ochrony marki, certyfikacja produktów
5. Wiedza o biznesie i rynku koreańskim 28
  Podstawowe informacje gospodarcze, geograficzne, polityczne
  Główne sektory inwestycji i współpracy handlowej, uwarunkowania rynkowe
  Stosunki gospodarcze Polski z Japonią – zawarte umowy międzynarodowe
  Zagadnienia społeczno-kulturowe
  Kultura biznesu - różnice międzykulturowe, metody negocjacji
  Uwarunkowania prawne i sposoby wejścia na rynek lub prowadzenia biznesu z przedsiębiorcami z Korei
  Zwyczaje konsumenckie, zasady ochrony marki, certyfikacja produktów
  STRATEGIA WEJŚCIA NA RYNEK AZJATYCKI 18
 
  Wybór rynku i przygotowanie produktu lub usługi do procesu sprzedaży
  Sukcesy i porażki europejskich biznesów na rynkach azjatyckich – case studies
  Praca nad strategią wejścia na wybrany rynek azjatycki
  PANEL CELNO-TRANSPORTOWO-FINANSOWY
 
 
14
 
  Zagadnienia celne
  Transport i międzynarodowe warunki sprzedaży Incoterms
  Rozliczenia transakcji międzynarodowych
  Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
  Inne aspekty podatkowe współpracy z krajami azjatyckimi
  RYNEK PRACY - PRACOWNICY Z AZJI I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH WIELOKULTUROWYCH

 
14
 
  Praca w zespołach z przedstawicielami krajów Azji
  Zarządzanie zasobami ludzkimi w zespołach wielokulturowych
  Delegacja pracowników
  Legalizacja pracy i pobytu obywateli krajów Azji w Polsce
Razem 186 h

Centrum studiów podyplomowych

tel. (22) 262 88 55,

podyplomowe@uth.edu.pl

Zapisz się!