Przejdź do treści Przejdź do nawigacji

MARKETING INTERNETOWY AI NOCODE ORAZ AUTOMATYZACJA - program studiów do pobrania

12_MARKETING INTERNETOWY AI NOCODE ORAZ AUTOMATYZACJA_Program studiów_Rok akademicki 2025_2026.pdf (335.8 KiB)

                                                                                       MARKETING INTERNETOWY: AI, NOCODE ORAZ AUTOMATYZACJA

 

Lp.

Nazwa przedmiotu

Liczba godzin

1.

Zajęcia integracyjne

2

2.

Wprowadzenie do marketingu internetowego i cyfrowych modeli biznesowych 6

3.

Strategiczne zarządzanie marketingiem z wykorzystaniem AI 8

4.

Podstawy techniczne AI dla marketerów (Automatyzacja, Machine Learning, Big Data, NoCode) 8

5.

Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI i nocode 4

6.

Design Thinking 8

7.

Warsztaty z wdrażania chatbotów i wirtualnych asystentów 8

8.

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) 16

9.

Reklama w wyszukiwarkach: Google Ads oraz Microsoft Ads

16

10.

Content marketing oraz w oparciu o AI i automatyzację 12

11.

Generowanie obrazu i wideo poprzez AI 8

12.

Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych 8

13.

Social selling 8

14.

Tworzenie stron internetowych w oparciu o NOCODE oraz AI

14

15.

Nagrywanie i montaż wideo 8

16.

E-mail marketing i jego automatyzacja 12

17.

Google Analytics & Loker Studio 16

18.

User Experience - badania i narzędzia 16

19.

Personalizacja doświadczeń klienta w oparciu o Machine Learning 8

20.

AI jako element przewagi konkurencyjnej – studium przypadku 6

Razem:

192 h

Centrum studiów podyplomowych

tel. (22) 262 88 55,

podyplomowe@uth.edu.pl

Zapisz się!