Przejdź do treści Przejdź do nawigacji

PARTNER I AUTOR KIERUNKU

PATRONAT

CEL STUDIÓW

  • Opanowanie nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych, które pozwolą wykorzystać sztuczną inteligencję, automatyzację oraz technologie nocode do zwiększenia efektywności działań marketingowych i wyprzedzenia konkurencji na rynku.
  • Opanowanie narzędzi i technik marketingowych, w tym AI, automatyzacji i technologii nocode, umożliwiających zwiększenie efektywności działań marketingowych.
  • Rozwój praktycznych umiejętności w zarządzaniu projektami marketingowymi z wykorzystaniem najnowszych technologii, które pozwolą skutecznie wdrażać i prowadzić kampanie marketingowe oparte na danych i zaawansowanych narzędziach.
  • Pełne zrozumienie roli sztucznej inteligencji, automatyzacji i narzędzi nocode w procesach marketingowych, co umożliwi optymalizację działań oraz zwiększenie efektywności kampanii, a także lepsze dopasowanie oferty do potrzeb rynku.
  • Przygotowanie do wykorzystywania danych i analityki w celu tworzenia bardziej spersonalizowanych doświadczeń dla klientów, zwiększając ich zaangażowanie i lojalność.
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania chatbotów, wirtualnych asystentów oraz automatyzacji procesów marketingowych, co pozwoli zaoszczędzić czas i zasoby, jednocześnie podnosząc jakość obsługi klienta i efektywność działań marketingowych.

UCZESTNICY STUDIÓW

Studia podyplomowe na kierunku „Marketing internetowy: AI, nocode oraz automatyzacja” kierujemy w szczególności do:

  • osób, które chcą zostać profesjonalistami w dziecinie e-marketingu, dopiero zaczynających swoją drogę zawodową,
  • menedżerów e-marketingu, którzy szukają nowych, innowacyjnych rozwiązań i pomysłów na wykorzystanie Internetu w działaniach e-marketingowych, zwiększając efektywność swoich kampanii oraz angażując klientów na nowych platformach,
  • przedsiębiorców, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat narzędzi wspierających działania e-marketingowe oraz AI, automation oraz nocode,
  • specjalistów ds. marketingu i handlu, którzy chcą poznać najnowsze trendy w marketingu internetowym i wykorzystywać AI i automatyzację w codziennej pracy oraz lepiej dopasowywać oferty do potrzeb konsumentów,
  • pracowników firm doradczych, agencji marketingowych i innych instytucji wspierających biznes, którzy chcą wzbogacić swoje umiejętności o nowoczesne technologie oraz narzędzia, które pozwolą im lepiej doradzać swoim klientom w zakresie tworzenia strategii marketingowych i wdrażania rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

DODATKOWE KORZYŚCI

  • Przygotowanie do egzaminu Google pod kątem Google Ads
  • Przygotowanie do egzaminu Google pod kątem Google Analytics
  • Wśród prowadzących sami praktycy.
  • Zajęcia nastawione maksymalnie na praktykę.
  • Praca z najnowszymi, zaawansowanymi technologiami
  • Integracja oraz networking (dwa zjazdy na żywo)
PRAKTYCZNY CHARAKTER STUDIÓW

Program jest skoncentrowany na praktycznych umiejętnościach, które natychmiast zastosujesz w swoim biznesie lub karierze. Nauczysz się wykorzystywać najnowsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja i automatyzacja do optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługi klienta.

NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY PROGRAMU

Studia podyplomowe „Marketing internetowy: AI, nocode oraz automatyzacja” oferują kompleksowe przygotowanie do wykorzystania najnowszych narzędzi i technologii w marketingu internetowym – z jednej strony gruntownie omawia zagadnienia, kanały i możliwości związane z e-marketingiem, z drugiej zaś pokazuje, w jaki sposób wykorzystywać AI, nocode oraz automatyzację. Program został zaprojektowany z myślą o osobach, które pragną zyskać przewagę konkurencyjną dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz technologii nocode w marketingu.
Program zawiera 20 przedmiotów (w tym zajęcia integracyjne), które zostały podzielone na 3 kluczowe bloki:

  • BLOK I: Wprowadzenie do nowoczesnego marketingu –przedstawia podstawy wykorzystania sztucznej inteligencji i cyfrowych modeli biznesowych w tworzeniu strategii marketingowych.
  • BLOK II: Narzędzia i kanały marketingowe – obejmuje naukę wykorzystywania zaawansowanych narzędzi, takich jak Google Ads, Google Analytics, SEO, social selling oraz content marketing wsparty AI i automatyzacją.
  • BLOK III: Analityka i UX – zajmuje się badaniem doświadczeń użytkowników, wykorzystaniem analityki w personalizacji działań marketingowych oraz zastosowaniem machine learning do poprawy wyników.


Studia kładą duży nacisk na praktyczne umiejętności, umożliwiając pracę z najnowszymi technologiami. Uczestnicy nauczą się m.in. wdrażać chatboty, optymalizować kampanie w Google Ads oraz projektować strony internetowe przy użyciu narzędzi nocode.

ORGANIZACJA STUDIÓW

INFORMACJE PODSTAWOWE
  • Zajęcia na studiach podyplomowych odbywają się w systemie zjazdów sobotnio-niedzielnych, co  2-3 tygodnie zostanie zrealizwoanych 11-12 zjazdów z czego dwa zjazdy w formule stacjonarnej
  • Studia trwają dwa semestry i obejmują 192 godzin zajęć prowadzonych przez wykładowców Uczelni oraz ekspertów zewnętrznych – specjalistów, mających duże doświadczenie praktyczne.
INFORMACJE OGÓLNE
  • Zajęcia na studiach podyplomowych prowadzone są w układzie semestralnym, z wyjątkiem sytuacji, gdy Zarządzenie Rektora o powołaniu studiów, ustala inne, niż semestr okresy zaliczeniowe,
  • Nadzór nad realizacją planu i programu studiów podyplomowych sprawuje Rektor,
  • Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów, przewidzianych w programie studiów oraz egzamin końcowy z całości przedmiotów objętych programem studiów,
  • Za organizację i przebieg studiów podyplomowych odpowiada Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych oraz Opiekunowie Merytoryczni poszczególnych edycji studiów.
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY: AI, NOCODE ORAZ AUTOMATYZACJA
  • Warunkiem ukończenia studiów jest obecność na zajęciach oraz zaliczenie wszystkich przedmiotów, jakie są przewidziane w programie studiów,
  • Warunki zaliczenia przedmiotów ustalają poszczególni prowadzący. Na pierwszych zajęciach prowadzący przedmiot informuje słuchaczy o warunkach i formie zaliczenia zajęć,
  • Warunkiem ukończenia studiów jest dodatkowo pozytywny wynik z projektu końcowego przedkładanego na zakończenie studiów.
  • Słuchaczowi, który ukończył studia podyplomowe, Uczelnia wystawia Świadectwo Ukończenia Studiów w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów podyplomowych i rozliczenia się z opłat określonych w umowie o studia podyplomowe, zgodnie z wzorem określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.

OPIEKUN MERYTORYCZNY ORAZ WYKŁADOWCY

dr Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce

Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. Często zapraszany na wydarzenia jako mówca lub uczestnik debat. Znawca i miłośnik marketingu. Kreuje marketing jako kluczowy filar wzrostu firmy. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie, a także Collegium Prometricum.  Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.

Autor i opiekun wielu kierunków studiów podyplomowych – między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej, narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool” oraz koncepcji 4-pozimów marketingu oraz Modelu oceny dojrzałości mobilnej firm i organizacji. Członek grup roboczych w ramach eIzby oraz IAB. Przez dwie kadencje członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Mentor w Youth Business Poland. Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem  książki „E-commerce – sztuka budowania zaufania” oraz współautorem m.in. „E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.

Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediów z zakresu e-commerce (pozacenowe elementy wpływające na sprzedaż w sklepach internetowych).

Joanna Tymowicz – doświadczona koordynatorka kampanii internetowych i specjalistka od budowania wizerunku marek w sieci. W  branży działa od 2006 roku, a nowoczesne trendy e-marketingu nie mają przed nią żadnych tajemnic. Od 2014 związana jest z agencją Ideo Force, gdzie pełni funkcję Client Service Director. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Posiada bogate doświadczenie wynikające z zrealizowanych projektów e-marketingowych. Jest autorką wielu efektywnych strategii marketingowych i media planów oraz artykułów branżowych. W swojej pracy kładzie nacisk na balansowanie działań sprzedażowych oraz wizerunkowych, które mają w efekcie przynosić firmom wymierne korzyści. Jej umiejętności i kreatywne podejście pozwoliły z powodzeniem zrealizować projekty dla wielu znanych marek.

Kamil Ziomek – lider działu płatnych reklam w Ideo Force. Specjalista ds. płatnych kampanii reklamowych w Internecie. Ekspert w zakresie wdrażania działań PPC (Pay Per Click) przy wykorzystaniu systemów reklamowych takich jak np. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Specjalizuje się również w analityce internetowej, określając skuteczność prowadzonych działań e-marketingowych. Dodatkowo zajmuje się przygotowywaniem kompleksowych audytów kont reklamowych. W branży działa od 2015 roku.

Monika Kołodziejczyk – od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Swoje doświadczenia zbierała podczas 4 lat pracy w Onecie i 2,5 roku w Interii. Jest właścicielem własnej agencji marketingowej ThinkDigital.pl. Pracowała z ponad 370 markami przy wielu różnych projektach z zakresu analityki internetowej, UX i projektowania stron internetowych, social mediów, audytów i strategii marketingowych, Google Ads czy marketing automation. Od kilku lat regularnie prowadzi szkolenia i warsztaty marketingowe, występuje w roli prelegenta na konferencjach marketingowych oraz jest autorką artykułów branżowych.

Bartłomiej Daniłoś – ekspert w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych marketing internetowy na AGH w Krakowie. Trener podczas takich wydarzeń, jak Certyfikowany Social Media Manager, Nowe Trendy w Turystyce czy Kongres Best Of Online Marketing.

Paweł Szczyrek – obowiązki dydaktyczne łączy z pracą w charakterze kierownika projektów marketingowych oraz Creative and content managera w agencji Ideo Force. W swojej pracy stara się realizować postulat interdyscyplinarności i łączyć wiedzę oraz umiejętności z zakresu narratologi, językoznawstwa i marketingu internetowego. Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.

Agnieszka Pytel-Kłodawska - radca prawny. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Prawo oraz Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Doradza przedsiębiorcom, między innymi w zakresie prawa ochrony danych osobowych oraz prawa e-commerce.

Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com. Ekspert marketing automation, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, prelegent na licznych konferencjach w tym WebSummit, Infoshare i SaaStock oraz How to Web, wykładowca w krakowskiej AGH, Collegium Civitas, WSB i innych uczelniach w Polsce. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej, dostawcy narzędzia oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Jako CCO doradza strategicznym klientom User.com i pracuje z największymi brandami na rynku nad wdrożeniem data-driven marketingu oraz hiper spersonalizowanej automatycznej komunikacji. Swoją wiedzą dzieli się w podcaście martechwelldone.pl oraz podczas licznych szkoleń realizowanych przy współpracy z m.in Szkołą Biznesu LABA oraz sprawnymarketing

Sabina Sęk – doświadczona specjalistka w zakresie marketing automation. Jako Customer Success & Implementation Manager w User.com projektuje i wdraża strategie automatyzacji w sektorach B2B i B2C, dostosowane do indywidualnych celów biznesowych. Jako szkoleniowiec prowadzi praktyczne warsztaty z obszaru marketing automation i strategii omnichannel. Łączy wiedzę technologiczną z podejściem biznesowym, skupiając się na optymalizacji procesów. W pracy stawia na partnerską współpracę i długoterminowy rozwój klientów.

Julia Waincetel
Pasjonatka digital marketingu z naukowym zacięciem. Jej wykształcenie ekonomiczne i psychologiczne przecinają się w tematyce ekonomii behawioralnej i zachowań konsumenckich. Zawodowo specjalizuje się w zastosowaniu sztucznej inteligencji w strategiach SEM. Jej kampanie reklamowe Google Ads, Microsoft Ads i Meta Ads zdobyły prestiżowe nagrody w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Jest certyfikowaną specjalistką Google, posiadaczką certyfikatu DIMAQ Pro oraz certyfikacji w zakresie Change Management. Dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia oraz występując podczas konferencji Mobile Trends, Forum IAB czy TEDx. Aktywnie uczestniczy w pracach grup roboczych SEM i AI przy IAB Polska oraz w Radzie Programowej certyfikatu DIMAQ AI.

Krzysztof Kontorowski - Przedsiębiorca, radca prawny, wykładowca, redaktor naczelny portalu prawodlabiznesu.eu, ultramaratończyk. Ekspert prawny IT, e-commerce i digital marketingu. Autor książek: "Prawo dla Biznesu. E-commerce", "Poradnik prawny dla influencerów" i "Zabezpieczenie umów i biznesu" oraz publikacji specjalistycznych.

Krystian Wydro - Creative Director & Producer z 20-letnim doświadczeniem w branży reklamowej i filmowej. Tworzę kampanie wizualne, animacje i filmy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – łącząc narrację, technologię i realizację. Niedawno rozszerzyłem działalność na obszar kinematografii, koncentrując się na produkcjach filmowych generowanych z pomocą AI. Creative leadership to fundament mojej pracy. Prowadzę zespoły i organizacje przez proces transformacji twórczej, pomagając im integrować AI bez utraty ludzkiej kreatywności. Projektuję programy edukacyjne, opracowuję strategie innowacji i prowadzę warsztaty wspierające eksperymentowanie oraz myślenie przyszłościowe. Współtworzyłem program Umiejętności Jutra (Google & SGH), przygotowałem kursy dla Campus AI i stworzyłem moduł wideo w procesie certyfikacji DIMAQ AI.

Jako Creative Partner współpracuję z globalnymi liderami narzędzi AI, takimi jak Runway, Luma, Freepik i Pimento. Testuję funkcje na wczesnym etapie rozwoju, doradzam zespołom produktowym i wymieniam się wiedzą z czołowymi twórcami na świecie – łącząc praktykę kreatywną z najnowszą technologią.

INFORMACJA O AUTORZE I PARTNERZE KIERUNKU

IdeoForce_logo_300px (2)

Partnerem merytorycznym kierunku jest agencja e-marketingowa Ideo Force, wywodząca się z istniejącej od 1999 roku Agencji Interaktywnej i Internet Software House – Ideo. Ideo Force kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Agencja doskonale wie, jak projektować i rozwijać najlepsze serwisy www oraz zwiększać sprzedaż w sklepach online. Ideo Force specjalizuje się w promocji w Internecie, pozycjonowaniu i AdWords. Opracowuje analizy i strategie marketingowe, dobiera najlepsze rozwiązania, nieustannie służy radą, wiedzą i doświadczeniem. Agencja e-marketingowa Ideo Force ma na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.

Pracowała m.in. dla marek takich jak: BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, Melvit, KUKE Finance, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, Norsk Maritimt Forlag AS, Cobi, Pratt & Whitney.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Od kiedy i do kiedy trwa rekrutacja na studia podyplomowe?

Rekrutacja na studia podyplomowe trwa od 2 czerwca do 30 września 2025 r. W trakcie trwania procesu rekrutacji, na stronie Uczelni pojawiają się komunikaty dot. zakończenia lub przedłużenia rekrutacji na poszczególnych kierunkach studiów podyplomowych.

Ile osób liczy grupa zajęciowa?

Grupa zajęciowa liczy minimum 15 osób.

Jakie są ceny czesnego oraz opłaty rekrutacyjnej?

Czesne za studia oraz wysokość opłaty rekrutacyjnej znajdują Państwo w podzakładce OPŁATY

Do kiedy należy uiścić opłatę rekrutacyjną oraz opłaty za czesne?

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić w ciągu 7 dni od momentu rejestracji na studia. Terminy opłat czesnego znajdują się w umowie między Słuchaczem a Uczelnią. Umowę można pobrać z Internetowego Systemu Rekrutacji Kandydatów (IRK).

Jakie dokumenty rekrutacyjne i do kiedy należy dostarczyć?

Wykaz niezbędnych w procesie rekrutacji dokumentów znajduje się w podzakładce ZASADY REKRUTACJI

Dokumenty należy dostarczyć w ciągu 7 dni od rejestracji w systemie IRK.

Jaka jest forma zaliczenia studiów podyplomowych?

Studia podyplomowe kończą się projektem końcowym organizowanym w drugim semestrze studiów.

W jakiej formie będą prowadzone zajęcia?

Zajęcia prowadzone są w formie hybrydowej tj. 70% zjazdów w formie online, jeden zjazd w semestrze w formule stacjonarnej.

Kiedy i gdzie będzie dostępny harmonogram zajazdów?

Harmonogram zjazdów dostępny jest w podzakładce HARMONOGRAM ZJAZDÓW po rozpoczęciu rekrutacji na studia. Na przełomie września i października, w tym samym miejscu zamieszczamy również harmonogramy zajęć na semestr zimowy.

Wróć

Centrum studiów podyplomowych

tel. (22) 262 88 55,

podyplomowe@uth.edu.pl

Zapisz się!