UCZESTNICY STUDIÓW
Studia podyplomowe na kierunku Manager e-commerce kierujemy w szczególności:
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać Internet do prowadzenia sprzedaży w Internecie oraz kontaktu z klientami. Program pozwala także na wyspecjalizowanie się w wybranych dziedzinach marketingu internetowego – zarówno typowo strategicznych (np. biznesplany, automatyzacja procesów marketingowych i logistycznych, zarządzanie finansami i zespołem w e-commerce), taktycznymi (np. pozycjonowanie w Google, generowanie sprzedaży poprzez social media, e-mail marketing) jak i narzędziowych (np. Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio). Studia mają charakter przekrojowy, obejmujący szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Wszystkie zagadnienia nauczane są od podstaw.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W KIERUNKU
Po ukończeniu studiów z wynikiem pozytywnym Absolwenci otrzymują:
Słuchacze w ciągu trwania studiów oraz do 3 miesięcy od ukończenia studiów, otrzymują stałe wsparcie merytoryczne ze strony firmy Ideo Force – Partnera merytorycznego kierunku. W przypadku sytuacji problematycznych, napotkanych w trakcie pracy zawodowej, związanej z przedmiotowym obszarem Absolwenci mają prawo zwrócić się, za pomocą maila, telefonicznie lub osobiście o poradę / wsparcie w rozwiązaniu danego problemu.
ORGANIZACJA STUDIÓW
Rekrutacja na studia podyplomowe trwa od 4 maja do 31 października danego roku. W trakcie trwania procesu rekrutacji, na stronie Uczelni pojawiają się komunikaty dot. zakończenia lub przedłużenia rekrutacji na poszczególnych kierunkach studiów podyplomowych.
Grupa zajęciowa liczy minimum 15 osób.
Czesne za studia oraz wysokość opłaty rekrutacyjnej znajdują Państwo w podzakładce OPŁATY
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić w ciągu 7 dni od momentu rejestracji na studia. Terminy opłat czesnego znajdują się w umowie między Słuchaczem a Uczelnią. Umowę można pobrać z Internetowego Systemu Rekrutacji Kandydatów (IRK).
Wykaz niezbędnych w procesie rekrutacji dokumentów znajduje się w podzakładce ZASADY REKRUTACJI
Dokumenty należy dostarczyć w ciągu 7 dni od rejestracji w systemie IRK.
Studia podyplomowe na kierunku Manager e-commerce kończą się egzaminem końcowym organizowanym w drugim semestrze studiów.
Zajęcia prowadzone są w trybie on-line.
Harmonogram zjazdów dostępny jest w podzakładce HARMONOGRAM ZJAZDÓW po rozpoczęciu rekrutacji na studia. Na przełomie września i października, w tym samym miejscu zamieszczamy również harmonogramy zajęć na semestr zimowy.
OPIEKUN MERYTORYCZNY ORAZ WYKŁADOWCY
Ostatnie miesiące sprawiły, że transformacja cyfrowa znacznie przyspieszyła. Działania firm z zakresu e-marketingu i e-commerce również ewoluowały i wkroczyły na nowe tory. Rynek e-commerce rozwinął się i znacznie zwiększył. To wszystko sprawia, że kierunek Manager e-commerce doskonale wpasowuje się w aktualne potrzeby rynku pracy, ale także stanowi doskonałą podstawę do rozpoczęcia własnego biznesu e-commerce. Dzięki temu, że podzieliłem przedmioty na trzy grupy tematyczne (wprowadzenie teoretyczne, e-commerce, warsztat narzędziowy), każdy ze Słuchaczy będzie mógł skoncentrować się na bardzo konkretnym wycinku e-marketingu czy e-commerce przy jednoczesnym poznaniu całości. Studia są nastawione na praktykę, więc każdy będzie miał możliwość stworzenia własnego sklepu, poprowadzenia własnej kampanii w Google czy Facebook’u. Nie zabraknie również kwestii związanych z budową doskonałego zespołu e-commerce lub zadbaniem o kwestie prawne - Wojciech Szymański, Opiekun merytoryczny.
Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e- marketingowych. Ideo Force jako jedna z nielicznych agencji w Polsce posiada tytuł Google Premier Partne i realizowało projekty m.in. dla marek takich jak: Bosch, LG Electronics, Telewizja Polska, Wolters Kluwer, Eva Minge, Morele.net, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, SOS Wioski Dziecięce, TAURON, Comarch, Cobi, Pratt & Whitney Rzeszów, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.
W firmie oprócz koordynowania pracą 70–osobowego zespołu przygotowuje strategie e-marketingowe, strategie e-commerce oraz strategie e-PR.
Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.
Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach. Autor pracy doktorskiej na temat pozacenowych determinantów sprzedaży w e-commerce – „Analiza i ocena procesu budowy zaufania do marki w branży e-commerce”.
Joanna Tymowicz - doświadczona koordynatorka kampanii internetowych i specjalistka od budowania wizerunku marek w sieci. W branży działa od 2006 roku, a nowoczesne trendy e-marketingu nie mają dla niej żadnych tajemnic. Od 2014 związana jest z agencją Ideo Force gdzie pełni funkcję Client Service Director.
Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Posiada bogate doświadczenie wynikające z zrealizowanych projektów e-marketingowych. Jest autorką wielu efektywnych strategii marketingowych i media planów oraz artykułów branżowych. W swojej pracy kładzie nacisk na balansowanie działań sprzedażowych oraz wizerunkowych, które mają w efekcie przynosić firmom wymierne korzyści.
Jej umiejętności i kreatywne podejście pozwoliły z powodzeniem zrealizować projekty dla wielu znanych marek.
Kamil Ziomek – Lider działu płatnych reklam w Ideo Force. Specjalista ds. płatnych kampanii reklamowych w Internecie. Ekspert w zakresie wdrażania działań PPC (Pay Per Click) przy wykorzystaniu systemów reklamowych takich jak np. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Specjalizuje się również w analityce internetowej, określając skuteczność prowadzonych działań e-marketingowych. Dodatkowo zajmuje się przygotowywaniem kompleksowych audytów kont reklamowych. W branży działa od 2015 roku.
Monika Kołodziejczyk - Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Swoje doświadczenia zbierała podczas 4 lat pracy w Onecie i 2.5 roku w Interii. Jest właścicielem własnej agencji marketingowej ThinkDigital.pl. Pracowała z ponad 370 markami przy wielu różnych projektach z zakresu analityki internetowej, UX i projektowania stron internetowych, social mediów, audytów i strategii marketingowych, Google Ads
czy marketing automation. Regularnie od kilku lat prowadzi szkolenia i warsztaty marketingowe, występuje w roli prelegenta na konferencjach marketingowych i pisze artykuły branżowe.
Bartłomiej Daniłoś - Ekspert w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych marketing internetowy na AGH w Krakowie. Trener podczas takich wydarzeń jak Certyfikowany Social Media Manager, Nowe Trendy w Turystyce czy Kongres Best Of Online Marketing.
Paweł Szczyrek - Obowiązki dydaktyczne łączy z pracą w charakterze kierownika projektów marketingowych oraz Creative and content managera w agencji Ideo Force. W swojej pracy stara się realizować postulat interdyscyplinarności i łączyć wiedzę oraz umiejętności z zakresu narratologi, językoznawstwa i marketingu internetowego. Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu
e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.
Filip Kłodawski - Co-owner & Project Manager w agencji e-mail marketingowej Animails. Pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 zaprojektował setki mailingów, posegmentował kilka milionów subskrybentów, opisał kilkanaście case study i wywalczył parę nagród. Autor książki E-mail marketing oswojony.
Tomasz Kwiatkowski - E-commerce Manager w Ideo Force. Z e-marketingiem oraz e- commerce zawodowo związany od 2014 roku. Od tego czasu realizował projekty zwiększające współczynnik konwersji niezależnie od branży, kanałów sprzedażowych, ilości użytkowników oraz ich doświadczeń zakupowych Specjalizuje się w rozwoju sklepów internetowych oraz ich optymalizacji pod kątem UX. Planuje działania dla modeli CPS i CPL, tworzy i egzekwuje kampanie promocyjne, rabatowe i voucherowe na podstawie analizy danych.
Piotr Znamirowski - Head of Business Analysis w Brand Active. Od wielu lat prowadzi konsultacje i nadzór nad wdrożeniami oraz integracjami w obszarze e-commerce. Specjalista w dziedzinie zarządzania informacją
o produkcie. Obecnie jest odpowiedzialny za przeprowadzenie analiz biznesowych i przedwdrożeniowych, projektując architekturę przyszłych skalowalnych systemów e-commerce dopasowując ją do wymagań biznesowych klientów.
Marcin Rudzik - CEO w Brand Active - agencji eCommerce. Twórca podcastu Merytorycznie o eCommerce. Mentor w Inkubatorach AIP z zakresu e-commerce. Rozwija projekty w oparciu o Shopify, Shopify Plus, PIM Akeneo. Jako podcaster spotyka się i rozmawia z właścicielami sklepów i ekspertami e-commerce. Wszystko to sprawia, że mam pokaźną perspektywę e-commerce i jest w stanie pomóc firmom w rozwoju.
Zajęcia na kierunku prowadzone są przez wieloletnich praktyków z doświadczeniem dydaktycznym oraz specjalistów z zakresu e-marketingu oraz e-commerce.
PATRONAT KIERUNKU
Partnerem merytorycznym kierunku jest agencja e-marketingowa Ideo Force wywodząca się z istniejącej od 1999 roku Agencji Interaktywnej i Internet Software House – Ideo. Ideo Force kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Agencja doskonale wie jak projektować i rozwijać najlepsze serwisy www oraz zwiększać sprzedaż w sklepach online. Ideo Force specjalizuje się w promocji w Internecie, pozycjonowaniu i AdWords. Opracowuje analizy i strategie marketingowe, dobiera najlepsze rozwiązania, nieustannie służy radą, wiedzą i doświadczeniem. Agencja e-marketingowa Ideo Force ma na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.
Pracowała m.in. dla marek takich jak: BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, Melvit, KUKE Finance, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, Norsk Maritimt Forlag AS, Cobi, Pratt & Whitney.