UCZESTNICY STUDIÓW
Studia podyplomowe na kierunku e-Marketing, kierujemy w szczególności:
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać Internet do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prowadzenia sprzedaży oraz kontaktu z klientami, a także wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Program pozwala także na wyspecjalizowanie się w wybranych dziedzinach marketingu internetowego.
Studia mają charakter przekrojowy, obejmujący szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Wszystkie zagadnienia nauczane są od podstaw.
Dodatkowe korzyści i certyfikaty
Po ukończeniu studiów z wynikiem pozytywnym Absolwenci otrzymują:
Słuchacze w ciągu trwania studiów oraz do 5 miesięcy od ukończenia studiów, otrzymują stałe wsparcie merytoryczne ze strony firmy Ideo Force – Partnera merytorycznego kierunku. W przypadku sytuacji problematycznych, napotkanych w trakcie pracy zawodowej, związanej z przedmiotowym obszarem Absolwenci mają prawo zwrócić się, za pomocą maila, telefonicznie lub osobiście o poradę / wsparcie w rozwiązaniu danego problemu.
ORGANIZACJA STUDIÓW
INFORMACJE PODSTAWOWE
INFORMACJE OGÓLNE
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NA KIERUNKU E-MARKETING
OPIEKUNOWIE MERYTORYCZNI KIERUNKU ORAZ WYKŁADOWCY
Ostatnie miesiące sprawiły, że transformacja cyfrowa znacznie przyspieszyła. Działania firm z zakresu e-marketingu również ewoluowały i wkroczyły na nowe tory. Rozwinął się również rynek e-commerce – stający się dla niektórych branż głównym spektrum zainteresowania. To wszystko sprawiło, że kierunek e-Marketing doskonale wpasowuje się w aktualne potrzeby rynku pracy, ale także stanowi doskonałą podstawę do rozpoczęcia własnego biznesu e-commerce.
Dzięki temu, że podzieliłem przedmioty na trzy grupy tematyczne (wprowadzenie teoretyczne, e-commerce, warsztat narzędziowy), każdy ze Słuchaczy będzie mógł skoncentrować się na bardzo konkretnym wycinku e-marketingu czy e-commerce przy jednoczesnym poznaniu całości. Studia są nastawione na praktykę, więc każdy będzie miał możliwość stworzenia własnego sklepu, poprowadzenia własnej kampanii w Google czy Facebook’u. Nie zabraknie również kwestii związanych z budową doskonałego zespołu e-commerce lub zadbaniem o kwestie prawne" - Wojciech Szymański, Opiekun merytoryczny.
Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takei marki jak BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, GlaxoSmithKline, iParts, Cobi, Pratt & Whitney. Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych – m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zaprojektował i wdrożył 5 unikatowych kierunków studiów podyplomowych związanych z e-marketingiem oraz uczestniczył w projektowaniu specjalności na studiach I i II stopnia dotyczących wykorzystania Internetu w działalności firm.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global". Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, w tym między innymi:
„E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.
Joanna Tymowicz - doświadczona koordynatorka kampanii internetowych i specjalistka od budowania wizerunku marek w sieci. W branży działa od 2006 roku, a nowoczesne trendy e-marketingu nie mają dla niej żadnych tajemnic. Od 2014 związana jest z agencją Ideo Force gdzie pełni funkcję Client Service Director.
Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Posiada bogate doświadczenie wynikające z zrealizowanych projektów e-marketingowych. Jest autorką wielu efektywnych strategii marketingowych i media planów oraz artykułów branżowych. W swojej pracy kładzie nacisk na balansowanie działań sprzedażowych oraz wizerunkowych, które mają w efekcie przynosić firmom wymierne korzyści. Jej umiejętności i kreatywne podejście pozwoliły z powodzeniem zrealizować projekty dla wielu znanych marek.
Michał Dziekoński - Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (przez 13 lat do końca 2013 roku). Obecnie pełni rolę interim managera w Opinionie, jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie. Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, the Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem. Jest trenerem CIM w firmie questus, twórcą planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B.
Jarosław Michalski - Dyrektor Działu Internet i E-commerce Wolters Kluwer. Absolwent MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie opartym na Omnichannel i Multichannel.
Bartłomiej Daniłoś - Ekspert w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych marketing internetowy na AGH w Krakowie. Trener podczas takich wydarzeń jak Certyfikowany Social Media Manager, Nowe Trendy w Turystyce czy Kongres Best Of Online Marketing.
Kamil Ziomek - specjalista ds. prowadzenia płatnych kampanii reklamowych w internecie. Ekspert w zakresie wdrażania działań PPC (Pay Per Click) przy wykorzystaniu takich systemów reklamowych jak m.in. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży, realizując przy tym działania reklamowe dla wielu polskich i zagranicznych firm.
Paweł Lipiec - manager z blisko 15-letnim doświadczeniem w komunikacji w nowych mediach, content marketingu, współpracy z influencerami i social media. Strateg i analityk ze znajomością internetu od podszewki.
Zajęcia na kierunku prowadzone są przez wieloletnich praktyków z doświadczeniem dydaktycznym oraz specjalistów z zakresu
e-marketingu oraz e-commerce.
PATRONAT KIERUNKU
Studia realizowane pod patronatem firmy Ideo Force
Partnerem merytorycznym kierunku jest agencja e-marketingowa Ideo Force wywodząca się z istniejącej od 1999 roku Agencji Interaktywnej i Internet Software House – Ideo.
Ideo Force kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Agencja doskonale wie jak projektować i rozwijać najlepsze serwisy www oraz zwiększać sprzedaż w sklepach online. Ideo Force specjalizuje się w promocji w Internecie, pozycjonowaniu i AdWords. Opracowuje analizy i strategie marketingowe, dobiera najlepsze rozwiązania, nieustannie służy radą, wiedzą i doświadczeniem.
Agencja e-marketingowa Ideo Force ma na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Pracowała m.in. dla marek takich jak: BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, Melvit, KUKE Finance, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, Norsk Maritimt Forlag AS, Cobi, Pratt & Whitney.