UCZESTNICY STUDIÓW
Studia podyplomowe Akademia Menedżera-Innowatora kierujemy w szczególności do:
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest podniesienie wiedzy i doskonalenie kompetencji praktycznych uczestników studiów w zakresie inwentycznych metod kreowania, rozwoju i wdrażania nowoczesnych rozwiązań innowacyjnych w organizacji oraz kształtowanie umiejętności zarządzania procesem innowacyjnym.
Studia są skierowane do menedżerów, zajmujących się innowacjami. Najważniejsze bloki tematyczne dotyczą zastosowania metod i technik inwentycznych w organizacji (tj. Design Thinking, TRIZ, analiza morfologiczna i innych), mobilizujących pracowników do większej kreatywności i innowacyjności w każdym obszarze pracy (np. w kreowaniu nowoczesnych produktów, procesów i systemów).
ORGANIZACJA STUDIÓW
INFORMACJE PODSTAWOWE
INFORMACJE OGÓLNE
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NA KIERUNKU AKADEMIA MENEDŻERA-INNOWATORA
OPIEKUN MERYTORYCZNY I WYKŁADOWCY
Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w studiach podyplomowych „Akademia Menedżera – Innowatora”. Studia stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, który poszukuje kreatywnych menedżerów-innowatorów potrafiących działać szybko, niekonwencjonalnie i stymulować pracowników do osiągania ponadprzeciętnych wyników, a tym samym kreować przewagę rynkową przedsiębiorstwa w gospodarce cyfrowej. Przedsiębiorstwa dysponujące menedżerami, o nieprzeciętnych walorach innowacyjnych wygrywają walkę konkurencyjną i starają się nadawać kierunek przyszłym trendom rynkowym. Kompetencje kadry kierowniczej w obszarze planowania, analizowania, przywództwa czy kontrolowania – z pewnością są kluczowe dla zarządzania organizacją, jednak nie będą wystarczające aby tworzyć i rozwijać nowe produkty czy nowe rynki. Dlatego menedżerowie współczesnych organizacji muszą wykrzesać ducha twórczego myślenia i działania a tym samym stać się innowatorami nowej wiedzy w przedsiębiorstwie. Tylko tacy menedżerowie, przy uwzględnieniu nowego stylu przywództwa – przywództwa innowacyjnego, stają się menedżerami przyszłości – menedżerami 4.0. Taki menedżer powinien inwestować w poszukiwanie, odkrywanie, doświadczanie i eksperymentowanie a także wykazywać się zaawansowaną wiedzą z zakresu metod inwentycznych (TRIZ, Design Thinking), które pobudzają kreatywność pracowników. Dlatego serdecznie zapraszam do udziału w studiach podyplomowych „Akademia Menedżera-Innowatora”, celem rozwoju praktycznych kompetencji menedżerskich w zarządzaniu innowacyjnością zespołu oraz doskonaleniu przywództwa innowacyjnego - dr Jolanta Jurczak, Opiekun merytoryczny.
dr inż. Jolanta Jurczak – doktor nauk ekonomicznych o specjalności zarządzania kapitałem intelektualnym. Wykładowca, certyfikowany coach i trener NLP. Specjalizuje się w zarządzaniu innowacjami, ze szczególnym uwzględnieniem metod inwentycznych w kreowaniu i wdrażaniu innowacji. Ponadto, interesuje się obszarem HR w zakresie oceny kompetencji i rozwoju kapitału ludzkiego współczesnych organizacji. Prowadzi warsztaty i szkolenia z umiejętności menedżerskich, budowania efektywnych zespołów pracowniczych czy wywierania wpływu w biznesie. Posiadane certyfikaty: Coach ICI, Trener NLP, TRIZ oraz Design Thinking, rozwoju kapitału intelektualnego, zarządzaniu zasobami ludzkimi i psychologii biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Pracowała w jednostkach szkoleniowo-edukacyjnych pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego i dyrektora ds. szkoleń. Autorka licznych publikacji naukowych z zakresu efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym współczesnych przedsiębiorstw.
Wiesława Dróżdż - wieloletnia Rzeczniczka Prasowa Ministerstwa Finansów, v-ce dyrektorka Biura Ministra z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w kształtowaniu polityki informacyjnej. Doradca Public Relations. Certyfikowana coach Laboratorium Psychoedukacji SWPS w Warszawie, trenerka wewnętrzna administracji publicznej w obszarze wystąpień publicznych oraz współpracy z mediami. Od 2011 roku przeszkoliła ponad 1000 osób.
Anna Łubiarz - pedagog, wykładowca, coach i trener NLP. Jako trener zajmuje się szkoleniami z rozwoju osobistego, budowania relacji, stawiania celów i aktywizacji zawodowej. Brała udział w następujących projektach EFES: „Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami NLP”, „Trening asertywności”, „Trening automotywacyjny”, „Trening komunikacji interpersonalnej”. Jako coach prowadzi indywidualne i grupowe sesje coachingowe, specjalistka w coachingu życiowym. Jako wykładowca prowadzi zajęcia warsztatowe dla studentów w obszarze coachingu, komunikacji interpersonalnej, psychologii społecznej i psychopatologii. Absolwentka podyplomowych studiów Coaching i NLP (certyfikat Coacha ICI, certyfikat Practitionera In the Art of NLP) oraz Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Przepracowała ponad 1500 godzin szkoleniowych, zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi.
dr Magdalena Ścigała - wykładowca UTH, psycholog o specjalności psychologia organizacji i pracy. Doktorat z zakresu nauk o zarządzaniu obroniła na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Naukowo interesuje się narracją jako formą interpretacji rzeczywistości organizacyjnej, planowania swojej kariery, nadawania sensu doświadczeniom zawodowym. Prowadziła badania z zakresu podejmowania trudnych decyzji przez polskich menedżerów. Równolegle jest wykładowcą na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie konsultingowej WGK Audyt personalny, zajmując się doradztwem personalnym oraz w PKO Banku Polskim, gdzie przez ostatnie lata pracowała w Biurze Rzecznika Klienta. Od prawie roku związana zawodowo z Recharge Recruiters.