Informacja to podstawa, natomiast odpowiednio podana informacja to podstawa sukcesu.

Public Relations to wielopoziomowy świat wiedzy o ludzkim umyśle i potędze słowa. Formułowanie właściwych komunikatów oznacza posiadanie kluczy do wielu najróżniejszych drzwi. Od codziennej wymiany zdań z przypadkowymi osobami, aż po zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie, umiejętności komunikacyjne są esencją.

Studia II stopnia na specjalności Zarządzanie i PR w przedsiębiorstwie realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Wybrane przedmioty realizowane w ramach specjalności (kliknij)*
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Strategie zarządzania kapitałem ludzkim
  • Marketing na rynku instytucjonalnym w praktyce
  • Marketing międzynarodowy
  • Etykieta i psychologia w biznesie
  • Etyka w zarządzaniu

* Oferowane przedmioty mogą ulec zmianie - wynika to z faktu, iż są one dostosowywane do potrzeb rynku pracy.

 

Dzięki nim zdobywasz wiedzę z zakresu komunikacji publicznej i budowania relacji między organizacją a jej otoczeniem. Studia przygotowują do pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub trenera/doradcy w zakresie PR, kreowania wizerunku i skutecznej komunikacji. Umożliwiają również założenie własnej agencji świadczącej usługi w zakresie Public Relations.

Po zakończeniu cyklu kształcenia absolwent studiów II stopnia:

  • dysponuje wiedzą i kompetencjami związanymi z projektowaniem i realizacją strategii Public Relations w przedsiębiorstwie,
  • zdobył kompetencje w obszarze budowania i podtrzymywania relacji z mediami,
  • posiada umiejętności rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, negocjacji, efektywnej argumentacji.

Co nas wyróżnia?:

Specjalność Zarządzanie i PR w przedsiębiorstwie realizowana jest w UTH we współpracy z Ideo Force Sp. z o.o.

Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 262 88 88,

rekrutacja@uth.edu.pl