Co zrobić, żeby produkt X się sprzedał, bądź sprzedawał lepiej? Jak sformułować komunikat, aby synchronizował się z potrzebami konsumentów i stymulował je? Co stanowi główną motywację grupy odbiorców?
Jeśli zauważasz wzorce zachowań, możesz mieć na nie wpływ, a ponieważ biznes tworzą ludzie, tym samym możesz mieć wpływ na jego rozwój. Komunikaty marketingowe, planowanie strategii produktowej, czy samodoskonalenie, to obszary, w których psychologia sprawdza się wyśmienicie, dając nam potężne narzędzia do badania, rozumienia i kształtowania rzeczywistości.
Studia II stopnia na specjalności Psychologia w biznesie realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.
* Oferowane przedmioty mogą ulec zmianie - wynika to z faktu, iż są one dostosowywane do potrzeb rynku pracy.
Dzięki nim Absolwent zdobędzie wiedzę z zakresu psychologii, marketingu i zarządzania niezbędną w pracy przyszłych menedżerów. Studia przygotowują do pracy na stanowisku psychologa/trenera biznesu.