Tytuł, który uzyskasz: | licencjat na kierunku Zarządzanie |
Typ studiów i czas trwania: | stacjonarne (6 semestrów) i niestacjonarne (6 semestrów) |
W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie? Śledzisz nowinki z szybko zmieniającego się rynku nowych technologii? Swoje życie zawodowe wiążesz z mediami cyfrowymi i marketingiem, a słowo „Instagram” otwiera w Twojej głowie niepochamowane pokłady kreatywności? Jesteś otwarty, a Internet nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco, Social media & digital marketing – studia na kierunku Zarządzanie, są właśnie dla Ciebie!
W odpowiedzi na dynamicznie zmieniający się rynek pracy Wydział Zarządzania i Logistyki Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie wprowadził nową specjalność na kierunku Zarządzanie. Studia licencjackie obejmujące digital marketing i social media to nowe otwarcie i propozycja dla tych, którzy wybierają przyszłość z mediami społecznościowymi i marketingiem. Sprawdź, co mogą Ci zapewnić studia związane z social media?
Studia o specjalności Social media & digital marketing zostały stworzone z myślą o osobach, które już w trakcie studiów, poza wiedzą teoretyczną, chcą rozwijać swoje umiejętności praktyczne pod okiem najlepszych specjalistów z branży digital marketingu, PR-u i mediów społecznościowych. Decydując się na studia digital marketing, zdobędziesz teoretyczne i praktyczne przygotowanie do:
Jako jedni z nielicznych oferujemy program studiów, który obejmuje praktyczne zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją (AI) i jej wykorzystaniem w działaniach marketingowych. Więcej na ten temat znajdziesz niżej.
Zdaniem specjalistów komunikacja marketingowa w ciągu ostatnich 20 lat zmieniła się diametralnie, a rozwój marketingu internetowego cały czas odbywa się niezwykle dynamicznie. Marka Google wraz ze swoją niezwykle dziś popularną przeglądarką rozpoczęła swoją działalność dopiero w 1998 roku i do tej pory udało jej się nie tylko zdominować, ale i zmienić rynek internetowy na wielu płaszczyznach. Choć na początku XXI wieku media społecznościowe czy SEO nie mieściły się w kluczowych aspektach strategii marketingowych przedsiębiorstw, obecnie budowanie wizerunku marki w Internecie poprzez odpowiednio opracowane kanały komunikacji, poprzez digital marketing i social media, stało się nieodłącznym działaniem w obszarze strategicznego planowania marketingowego nowoczesnych przedsiębiorstw. Wynika to ze stale rosnącej konkurencji i dążenia przedsiębiorstw do uzyskania przewagi konkurencyjnej.
Marketing internetowy (digital marketing) aktualnie pozwala markom globalnym rozwijać się o wiele szybciej i efektywniej dzięki możliwości dostosowania komunikacji marketingowej do określonych grup odbiorców. Zarządzanie tymi grupami to z kolei rola w głównej mierze social mediów i specjalistów z tej dziedziny. Dzięki nim możliwa jest adaptacja przekazów marketingowych i szybkie dostarczanie treści do obecnych czy też potencjalnych klientów. Studia licencjackie digital marketing i social media to bardzo ważny krok ku temu, aby stać się jednym z tych specjalistów i wejść do wielkiego, barwnego i bardzo dynamicznego świata mediów społecznościowych pełnego osób, instytucji i marek. Tylko jedna decyzja dzieli Cię od tego, aby był to również i Twój świat.
Social media & digital marketing to studia z programem przygotowanym w sposób praktyczny i odzwierciedlający obecne oraz przyszłe potrzeby rynku pracy. Uczęszczając na zajęcia w UTH, poznasz między innymi takie zagadnienia jak:
Social media & digital marketing jak każde inne studia związane z social media przygotują Cię do kluczowych zadań czkających Cię na stanowisku lidera społeczności, social media managera czy twórcy treści. Jednak w odróżnieniu od innych ofert, studia u nas zapewnią Ci również solidne przygotowanie do pracy na pograniczu marketingu z mediami, biznesu z komunikacją społeczną. Nowe wyzwania wymagają nowego podejścia, dlatego studia licencjackie digital marketing i social media na UTH są nowym spojrzeniem na nieustannie zmieniającą się rzeczywistość.
Naucz się wykorzystywać sztuczną inteligencję
Dodatkowo, w ramach naszego programu, zanurzysz się w fascynujący świat sztucznej inteligencji (AI) i zrozumiesz, jak ją wykorzystać w praktyce w obszarze social media i digital marketingu. W erze, gdy AI staje się nieodłącznym elementem analizy danych, prognozowania trendów, personalizacji treści i automatyzacji procesów marketingowych, nasze studia oferują unikalną możliwość nauki wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji kampanii reklamowych, analizy sentymentu, identyfikacji wzorców zachowań użytkowników i tworzenia spersonalizowanych doświadczeń dla klientów. Wszystko to w praktyczny i angażujący sposób. Poznasz narzędzia takie jak ChatGPT, MidJourney i zrozumiesz, jak mogą one wspierać Twoje działania marketingowe. Nauczysz się wykorzystywać je w tworzeniu treści, skryptów, itd..
AI może pomóc Ci w automatyzacji wielu procesów marketingowych, takich jak wysyłanie spersonalizowanych e-maili marketingowych czy tworzenie dynamicznych reklam. Możesz również wykorzystać AI do tworzenia chatbotów, które mogą automatycznie odpowiadać na pytania klientów i pomagać im w procesie zakupowym. Wszystkiego tego nauczymy Cię na specjalności Social media & digital marketing. Ta wiedza, połączona z praktycznym doświadczeniem, pozwoli Ci wyróżnić się na rynku pracy i uczyni codzienną pracę bardziej efektywną i innowacyjną.
Narzędzia, które poznasz podczas studiów social media & digital marketing
Wybierając studia digital marketing, wybierasz również cały zakres tematyczny zajęć dydaktycznych prowadzonych w ich toku. Przedmiotami i zagadnieniami, które mogą Cię szczególnie zainteresować i które mogą okazać się szczególnie przydatne na Twojej przyszłej ścieżce kariery w roli social media managera lub digital marketing specialist, są:
Studia na kierunku Zarządzanie I stopnia na specjalności Social media & digital marketing trwają 6 semestrów i dostępne są w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. Zajęcia odbywają się w Warszawie na doskonale do tego przygotowanym Wydziale Zarządzania i Logistyki.
Studia o specjalności Social media & digital marketing realizowane są przez UTH we współpracy z Ideo Force – agencją e-marketingową i e-commerce. Kilkunastoletnia obecność Ideo Force w branży marketingu internetowego jest gwarantem tego, że wiedza, jaką otrzymasz wybierając studia marketing i social media będzie wiedzą starannie wyselekcjonowaną i ocenianą z perspektywy bogatych doświadczeń jej kadry zarządzającej. Nasza współpraca z Ideo Force to także dostęp do najciekawszych case study i możliwość czerpania informacji z konkretnych kampanii oraz wspierających je narzędzi marketingowych. Dzięki takiemu partnerowi, absolwenci naszych studiów Social media & digital marketing zostają w ich trakcie przygotowani do wykorzystywania zdobytej u nas wiedzy w praktyce na niemal każdym polu związanym z mediami społecznościowymi czy marketingiem internetowym.
Program studiów licencjackich digital marketing i social media to unikalne połączenie wiedzy i praktycznych umiejętności, możliwe do uzyskania dzięki współpracy z agencją, która:
Mając tak doświadczonego partnera, możemy zapewnić Ci dostęp do wiedzy, jaką dysponują wyłącznie nieliczni spośród działających na rynku specjalistów. Od Ciebie zależy, czy i jak zechcesz tę wiedzę wykorzystać.
Planujesz w przyszłości swoją karierę zawodową w działach marketingu i chcesz specjalizować się w marketingu internetowym? Jeśli tak, to Social media & digital marketing są studiami właśnie dla Ciebie. W ciągu sześciu kolejnych semestrów przygotowują Cię do pracy w działach marketingu, agencjach marketingowych, agencjach reklamowych m.in. w roli:
Możliwość studiowania w Warszawie – stolicy kraju, to nie tylko gwarancja odpowiedniego poziomu kształcenia, dostępu do najlepszych i najbardziej doświadczonych specjalistów z zakresu zarządzania i marketingu, którzy pracują dla największych firm i organizacji, a u nas dzielą się swoją wiedzą ze studentami, ale też do wielu pasjonujących wydarzeń branżowych, które odbywają się właśnie tutaj. Studia digital marketing w Warszawie to najlepszy możliwy wybór dla każdego, kto chce związać swoją przyszłość z marketingiem internetowym.
Dobry specjalista od mediów społecznościowych to osoba, której kompetencje znacznie wykraczają poza prostą publikację postów. Pracując na tym stanowisku, powinieneś potrafić przeprowadzić analizę potrzeb i zainteresowań grupy docelowej, stworzyć treści, które na te potrzeby odpowiedzą i zadbać o to, aby komunikat dotarł do adresatów, np. za pomocą reklamy. Stąd też proces przygotowania do objęcia stanowiska social media managera jest złożony i wielopłaszczyznowy.
Przede wszystkim istotne są umiejętności praktyczne, znajomość narzędzi i trendów marketingowych oraz kompetencje miękkie. Program studiów specjalności Social media & digital marketing został przygotowany w ten sposób, aby zapewnić absolwentom konkretne umiejętności. Stąd też na naszych zajęciach poznasz panele reklamowe platform społecznościowych, narzędzia do monitoringu sieci i analizy konkurencji, dowiesz się, w jaki sposób użytkownicy Internetu konsumują treści i wiele więcej. A wszystko to, abyś był gotowy do realizacji swoich pierwszych zadań w zakresie social media marketingu.
Równie ważna jest nauka na konkretnych case’ach, dzięki którym poznasz realia rynku i jego uwarunkowania oraz będziesz na bieżąco z trendami komunikacyjnymi.
Na rynku dostępna jest bogata oferta studiów i szkoleń związanych z social media i digital marketingiem. Nie wszystkie jednak są warte uwagi. Poszukując studiów w tym zakresie, zwróć przede wszystkim uwagę na przedmioty, które widnieją w planie studiów. Powinny mieć jak najbardziej praktyczny charakter tak, abyś po zakończeniu kształcenia był gotowy do realizacji zadań z tego obszaru. Ponadto zawsze weryfikuj partnerstwa uczelni. Social media i digital marketing to obszar, który dynamicznie się rozwija. Jedynie te studia, których program powstaje ściśle we współpracy z podmiotami działającymi w branży, dają gwarancję odpowiedniego poziomu wiedzy i aktualności zagadnień.
Nie gdzie, ale z kim – tak powinno brzmieć odpowiednio postawione pytanie w tej kwestii. Należy wybierać przede wszystkim te studia, które zapewnią Ci praktyczne umiejętności. Podczas weryfikacji programu kształcenia zwracaj uwagę na oferowane przedmioty, powiązania Uczelni z rynkiem pracy i partnerstwa z biznesem.