Co zrobić, żeby produkt X się sprzedał, bądź sprzedawał lepiej? Jak sformułować komunikat, aby synchronizował się z potrzebami konsumentów i stymulował je? Co stanowi główną motywację grupy odbiorców?
Jeśli zauważasz wzorce zachowań, możesz mieć na nie wpływ, a ponieważ biznes tworzą ludzie, tym samym możesz mieć wpływ na jego rozwój. Komunikaty marketingowe, planowanie strategii produktowej, czy samodoskonalenie, to obszary, w których psychologia sprawdza się wyśmienicie, dając nam potężne narzędzia do badania, rozumienia i kształtowania rzeczywistości.
Jeśli powyższe punkty pokrywają się z Twoimi oczekiwaniami - jesteś we właściwym miejscu. Zapraszamy Cię serdecznie do zgłębienia tajników psychologii podczas studiów I stopnia na specjalności Psychologia w biznesie.
Studia realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.
* Oferowane przedmioty mogą ulec zmianie - wynika to z faktu, iż są one dostosowywane do potrzeb rynku pracy.
Pamiętaj: Znajomość mechanizmów ludzkiej psychiki jest jak dostęp do instrukcji w najważniejszej z gier.