Przejdź do treści
Zapisz się na Indywidualne Dni Otwarte UTH
Tytuł, który uzyskasz: licencjat na kierunku Zarządzanie
Typ studiów i czas trwania: stacjonarne (6 semestrów) i niestacjonarne (6 semestrów)

Business Marketing Management – studia I stopnia w języku polskim

Jeśli marzysz o pracy, która pozwoli Ci zrealizować wszystkie życiowe i zawodowe KPI oraz chcesz posiadać CV, które nie będzie nacechowane wysokim współczynnikiem odrzuceń – mamy dla Ciebie studia na specjalności Business Marketing Management.

Zarządzanie i marketing to dziedziny, które pozwalają na realizację nawet najbardziej śmiałych marzeń dotyczących rozwoju przedsiębiorstw i instytucji, a specjaliści w tym zakresie cieszą się dużym powodzeniem na rynku pracy. Z tą też myślą utworzyliśmy specjalność Business Marketing Management na kierunku Zarządzanie, na której poznasz tajniki skutecznego kreowania, kierowania i nadzorowania polityki firmy w obszarze marketingu.

Strategia na perspektywy zawodowe

Wpisz swoje zainteresowania i sprawdź, kim możesz zostać po studiach na specjalności: Business Marketing Management.


Myślę o Twojej karierze... Daj mi kilka sekund

Czego nauczysz się wybierając specjalność Business Marketing Management?

Studia o specjalności Business Marketing Management to zajęcia, które przygotują Cię zarówno do zarządzania opartego na trafnej analizie bieżącej sytuacji firm i instytucji, jak i wyposażą Cię w wiedzę na temat narzędzi marketingowych, dzięki którym będziesz w stanie stymulować rozwój przedsiębiorstwa i zdobywać klientów.

Obecnie żadna branża nie może obyć się bez działań marketingowych, które budują wizerunek, pozwalają pozyskać nowych klientów i utrzymać obecnych, a przede wszystkim wpływają na możliwość realizacji kroków milowych. Stąd też obszar marketingu jest nierozerwalnie powiązany z zarządzaniem zasobami, wizerunkiem i procesami w każdym podmiocie. Studia z zakresu Business Marketing Management zapewnią Ci wiedzę w każdym z tych obszarów.

Zastanawiasz się, czy studia licencjackie Business Marketing Management są dla Ciebie? Oto kilka z obszarów, które poznasz, uczęszczając na zajęcia:

  • kształtowanie wizerunku firmy i kreowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa,
  • znajomość cyfrowych systemów reklamowych oraz ich zastosowania,
  • umiejętność opracowania i realizowania działań reklamowo-marketingowych,
  • biegłość w korzystaniu z najnowszych narzędzi marketingowych,
  • wiedza o tworzeniu materiałów prasowych dla mediów, udzielaniu wywiadów i utrzymywaniu kontaktu z grupami opiniotwórczymi,
  • kompetencje do planowania strategii marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i sprawdzonych metod oraz metodologii.

To jednak nie wszystko. Business Marketing Management to również umiejętności z zakresu technik i metod komunikacji wewnętrznej i interpersonalnej. Studiując w UTH, dowiesz się, jak zarządzać relacjami ze współpracownikami i klientami, aby komunikacja realizowała cele organizacji.

Partnerzy specjalności Business Marketing Management

Kształcenie w takich dziedzinach jak zarządzanie marketingiem wymaga ciągłego trzymania ręki na pulsie i śledzenia zmieniających się trendów oraz narzędzi. Stąd też podczas realizacji programu kształcenia konieczna jest współpraca z praktykami, która zapewni transfer wiedzy i doświadczenia oraz dostarczy interesujących case study, na podstawie których możliwe jest zdobywanie aktualnej wiedzy. Dlatego specjalność Business Marketing Management realizowana jest w UTH we współpracy z agencją e-marketingową i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. Kilkunastoletnia obecność Ideo Force w branży marketingu internetowego jest gwarantem otrzymania wiedzy z perspektywy doświadczenia kadry zarządzającej. To także dostęp do najciekawszych case study i nauka na konkretnych kampaniach i narzędziach marketingowych, dzięki czemu nasi absolwenci są gotowi, aby swoją wiedzę wykorzystywać w praktyce.

Business Marketing Management studia I stopnia

Studia na specjalności Business Marketing Management I stopnia trwają 6 semestrów i dostępne są w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym. Zajęcia odbywają się w Warszawie na dobrze wyposażonym Wydziale Zarządzania i Logistyki.

Kształcenie w stolicy to nie tylko gwarancja wielu interesujących wydarzeń, ale również dostęp do najlepszych i najbardziej doświadczonych specjalistów z zakresu zarządzania i marketingu, którzy pracują dla największych firm i organizacji, a u nas dzielą się swoją wiedzą ze studentami.

Jeśli uznasz, że chcesz związać swoją przyszłość z marketingiem cyfrowym, Business Marketing Management jest dla Ciebie.

Wybrane przedmioty realizowane w ramach specjalności Business Marketing Management

Marketing i zarządzanie to dynamicznie rozwijające się obszary wiedzy. Tak jest również z naszymi studiami. Wybierając studia na tej specjalności, będziesz uczęszczał na wykłady, szkolenia i warsztaty z różnorodnych dziedzin takich jak psychologia, analityka danych, strategie marketingowe. Ich zakres jest jednak stale weryfikowany i dostosowywany do bieżącego stanu wiedzy, dostępnych narzędzi oraz potrzeb rynku.

Oto niektóre przedmioty, z którymi spotkasz się na studiach Business Marketing Management I stopnia:

  • współczesny marketing,
  • zarządzanie kapitałem klienta,
  • analiza krytycznych przypadków,
  • finanse osobiste,
  • psychologia menedżera,
  • zarządzanie promocją przedsiębiorstwa,
  • podstawy coachingu,
  • rola menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
  • badania marketingowe,
  • analiza rynku.

Jak więc widzisz, zakres wiedzy jest szeroki. Podejmując kształcenie u nas, zdobędziesz wiedzę na temat zarówno ogólnych mechanizmów zarządzania, jak i poznasz konkretne narzędzia pozwalające zaistnieć w świadomości klienta.

Perspektywy po studiach

Business Marketing Management I stopnia powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy. Branża usług marketingowych rozwija się niezwykle prężnie, co oznacza zapotrzebowanie na kadrę specjalizującą się w reklamie, sprzedaży, logistyce, obsłudze klienta, zarządzaniu projektami.

Specjalność Business Marketing Management z uwagi na swój interdyscyplinarny charakter łączący wiedzę i umiejętności z obszaru zarządzania i promocji, zapewni Ci kompetencje, które nie tylko pozwolą na organizację i realizację kampanii, ale również wyposażą Cię w wiedzę, która pozwoli zaplanować strategię osiągania celów biznesowych i dobrać do nich odpowiednie narzędzia. Będziesz więc całościowo przygotowany do rozpoczęcia kariery w branży.

Studia przygotują Cię do:

  • pracy na stanowiskach eksperckich – w zakresie marketingu, budowania i wdrażania strategii, kreowania wizerunku i komunikacji marki, produktu lub usługi,
  • pracy w charakterze specjalisty płatnych kampanii w sieci (Google ads, Facebook ads),
  • pracy w charakterze kierownika projektów marketingowych,
  • specjalisty ds. digitalizacji procesów w przedsiębiorstwach,
  • zarządzania procesami marketingowymi,
  • tworzenia długofalowych strategii marketingowych związanych z realizacją celów przedsiębiorstwa lub instytucji,
  • współpracy z agencjami świadczącymi usługi marketingowe i public relations oraz ich poszczególnymi działami,
  • wykonywania usług doradczych w obszarze reklamy i promocji marki, analizy rynku, budowania bazy klientów firmy i zwiększania przewagi konkurencyjnej,
  • prowadzenia własnej agencji świadczącej usługi marketingowe.

Komplet umiejętności, które otrzymasz po zakończeniu studiów licencjackich, pozwoli Ci na rozpoczęcie pracy zawodowej zarówno po stronie agencji, która planuje i nadzoruje realizację strategii marketingowych, jak i po stronie firm i instytucji, które chcą wdrożyć i zintensyfikować osiąganie swoich celów poprzez dobrze zaplanowane działania komunikacyjne offline i online.

Warto także wspomnieć, że wiedza z zakresu marketingu jest uniwersalna. W zglobalizowany świecie te same mechanizmy i narzędzia promocji wykorzystywane są w różnych częściach świata. Nic nie będzie więc stało na przeszkodzie, abyś zdobyte umiejętności wykorzystał w dowolnym miejscu globu.

FAQ

Gdzie studiować zarządzaniem marketingiem w biznesie?

Każda uczelnia ma inny program nauczania, sposób prowadzenia zajęć. Wybór studiów powinieneś podejmować odpowiedzialnie, zwracając uwagę na wiele aspektów, m.in. możliwość zdobycia doświadczenia w ramach praktyk i odbycia szkoleń, bazę dydaktyczną (sale, sprzęt, wyposażenie biblioteki), lokalizację, system stypendialny. Nie pomijaj tego rodzaju analizy, ponieważ to od jakości kształcenia będzie zależeć Twoje późniejsze powodzenie na ryku pracy i satysfakcja.

Do najważniejszych czynników determinujących wybór uczelni należy jednak kadra, która z jednej strony powinna prowadzić inspirujące badania naukowe, z drugiej strony musi znać realia branży i świetnie poruszać się w jej obrębie.

Studia w Warszawie na Uczelni Techniczno-Handlowej umożliwią Ci realizację wszystkich tych postulatów. Nasza kadra dydaktyczna to cenieni naukowcy, jak i doświadczeni praktycy, którzy na przykładach i case study zademonstrują Ci tajniki zarządzania i marketingu. Wybierając UTH masz pewność, że właściwie zarządzasz swoją przyszłością.

Na czym polega praca w agencji marketingowej?

Zadaniem marketingu jest pomaganie firmom w osiąganiu ich celów związanych z wizerunkiem i poprawą konkurencyjności na rynku czy generowaniem sprzedaży. Marketing to złożona całość, w której pracują specjaliści z różnych dziedzin, np. specjaliści kampanii płatnych w Google, social media managerzy, specjaliści od użyteczności (UX designerzy), specjaliści seo, content managerzy itd. Jak więc widzisz, praca w agencji marketingowej wymaga specjalizacji w obszarach, które szczególnie Cię interesują.

Osoby o predyspozycjach matematycznych świetnie odnajdą się w analityce danych i interpretacji wyników kampanii, osoby z zacięciem twórczym będą świetnymi specjalistami od contentu. Jeśli natomiast Twoją mocną stroną jest planowanie, Twoje stanowisko to kierownik projektów marketingowych. To tylko niektóre z licznych opcji.

Na rynku funkcjonują agencje zapewniające usługi we wszystkich powyższych dziedzinach, jak i rozwijające swoje umiejętności wokół jednej z nich.

Praca najczęściej ma charakter projektowy i interdyscyplinarny. Specjaliści z różnych dziedzin pracują nad jednym projektem, skupiając się na swoich dziedzinach. W efekcie na zasadzie synergii osiągany jest łączny efekt prowadzący do sukcesu biznesowego klienta.

Jak więc widzisz, praca w agencji wymaga nie tylko wiedzy, ale również umiejętności pracy w grupie i dzielenia się swoimi umiejętnościami. Dzięki dużemu obszarowi zagadnień i specjalności możesz znaleźć obszar, w którym czujesz się najlepiej.

Czego nauczę się na specjalności Business Marketing Management?

Zarządzanie i marketing to złożone dziedziny, na które składają się różnorodne obszary wiedzy. Swoją naukę rozpoczniesz od poznania postaw zarządzania, finansów i prawa. Dowiesz się, jak wygląda struktura organizacyjna przedsiębiorstw oraz organizacji krajowych i międzynarodowych. Będziesz wiedział, jakie narzędzia użyć, by modelować procesy produkcyjne i usługowe w przedsiębiorstwach. W końcu poznasz metody i sposoby docierania do klientów w kanałach cyfrowanych i tradycyjnych.

To, na czym skupisz się na studiach, zależy od Twoich zainteresowań. Na tej specjalności nauczysz się m.in. podstaw coachingu, zarządzania promocją przedsiębiorstwa i analizy rynku. Poznasz zagadnienia związane z zarządzaniem promocją firmy i narzędziami służącymi budowaniu świadomości klientów. Posiądziesz umiejętność analizy rynku i wyznaczania strategii realizacji celów biznesowych w jego otoczeniu.

Business Marketing Management to jedna z tych dziedzin wiedzy, która ciągle się rozwija. Specjaliści z umiejętnościami w tym zakresie są cenionymi ekspertami, których poszukują zarówno agencje, jak i firmy lub organizacje. Studia na tej specjalności zapewnią Ci wiedzę, która umożliwi Ci szybkie odnalezienie się na rynku pracy i dalszą specjalizację w obszarach, które budzą Twoje szczególne zainteresowanie.

REKRUTACJA Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 262 88 88,

rekrutacja@uth.edu.pl

Zapisz się!