Przejdź do treści Przejdź do nawigacji

Rozwój współpracy UTH z Ideo Force

Miło nam poinformować, że Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej kontynuuje i rozwija współpracę naukowo-dydaktyczną oraz organizacyjną z firmą Ideo Force. W dniu 04.04.2023 r. zawarte zostało porozumienie dotyczące organizacji kolejnej edycji studiów podyplomowych na kierunku Manager e-commerce. Mając na uwadze dynamicznie rozwijający się obszar mediów społecznościowych, udało nam się przygotować nowość w ofercie studiów podyplomowych - kierunek Social Media Marketing – planowanie, kreacja, analityka. Zapraszamy do zapoznania się  z ofertą obu kierunków na naszej stronie. Ruszamy z rekrutacją już 4 maja.

W dobie transformacji cyfrowej i wysokorozwiniętego e-marketingu kierunek Manager e-commerce przygotuje uczestników do wykorzystywania Internetu do prowadzenia sprzedaży w Internecie.  Absolwenci zostaną wykształceni na specjalistów e-commerce, gotowych do rozpoczęcia prowadzenia własnego biznesu e-commerce.  Social Media stały się głównym narzędziem w kampaniach marketingowych firm, dzięki którym w łatwy sposób można dotrzeć do grupy docelowej. Z powodu coraz większego zapotrzebowania na specjalistów w tej dziedzinie, wychodzimy naprzeciw potrzebom rynku, uruchamiając kierunek Social Media Marketing – planowanie, kreacja, analityka. Celem tych studiów jest wykształcenie ekspertów ds. Social Media Marketingu, którzy zdobędą niezbędną wiedzę z zakresu analityki biznesowej, kreacji contentu czy copywrittingu w Social Mediach.

Więcej informacji: Centrum Studiów Podyplomowych, tel. 22 262 88 55 , e-mail: podyplomowe@uth.edu.pl

Wróć