II Edycja Konkursu Finansowego 2018

II Edycja Konkursu Finansowego 2018

Władze akademickie Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie oraz wykładowcy Katedry Ekonomii i Zarządzania mają zaszczyt zaprosić na:

II Edycję Konkursu „I TY możesz być PRZEDSIĘBIORCĄ”.

Konkurs skierowany jest do studentów kierunków studiów realizowanych na Wydziale Zarządzania i Logistyki Uczelni.

Celem konkursu jest zainteresowanie studentów wiedzą niezbędną do prowadzenia działalności gospodarczej (element praktyczny studiów). Konkurs będzie składać się z trzech etapów, które odbędą się w dniach:

  • 16 listopada– Etap I,
  • 24 listopada – Etap II,
  • 15 grudnia – Etap III.

Dwa pierwsze etapy będą miały charakter pytań testowych zamkniętych z obszarów: zarządzanie, finanse, rachunkowość, marketing, przygotowanych przez kadrę naukową Uczelni. Forma testu pomaga w zaznajomieniu się z tą, wykorzystywaną obecnie na każdym etapie nauczania, metodą sprawdzania wiedzy (uzyskanej podczas studiów, a także w różnych miejscach pracy). Trzeci, ostatni etap będzie polegać na przygotowaniu prezentacji multimedialnej na temat: Struktura organizacyjna mojego przedsiębiorstwa – zasady tworzenia - podział uprawnień i odpowiedzialności. Forma ta pozwoli zaprezentować nie tylko pomysł na stworzenie struktury organizacyjnej, ale i elementy wymagane przy jej urealnianiu (rodzaj działalności gospodarczej, opis stanowisk, kalkulacja kosztów zatrudnienia, zdolności w projektowaniu oprawy (szata graficzna), czy ukazaniu umiejętności komunikacyjnych (swoboda wypowiedzi).

Nagrody:

1. miejsce - 400 zł ufundowane przez Rektor UTH;

2. miejsce - 300 zł ufundowane przez firmę spedycyjną ENPIRE,

3. miejsce - 200 zł ufundowane przez firmę konsultingową SFS.


Sponsorzy konkursu:

ENPIRE to jedna z najszybciej rozwijających się firm spedycyjnych w kraju według Rankingu Pulsu Biznesu.

Od lat zapewniamy wszechstronną pomoc w wyborze rozwiązań transportowych dla firm, eksporterów oraz importerów towarów z dowolnego zakątka świata. Transport to nie tylko nasza flagowa działalność, ale także prawdziwa pasja. Jako jedno z niewielu polskich przedsiębiorstw zostaliśmy uhonorowani miejscem w prestiżowym rankingu Financial Times FT1000 dla firm notujących najwyższe wzrosty w Europie.

Największy kapitał naszej firmy stanowią pracownicy. Dlatego ENPIRE to niezwykłe miejsce pracy.

Zatrudniamy zarówno specjalistów, jak i młodych adeptów. Dla nas kluczowe są  predyspozycje oraz cechy osobowościowe. Liczy się  zapał, zaangażowanie, otwartość oraz chęć do zdobywania i dzielenia się wiedzą.

Jeśli chcesz rozwijać się razem z ENPIRE, napisz do nas: praca@enpire.pl

Nasze oferty pracy znajdziesz na www.enpire.pl

 

SOL FINANCIAL SERVICES POLSKA Sp z o. o. (SFS zapewniająca kompleksową obsługę zarówno podmiotom gospodarczym w obszarze księgowości, podatków, administracji kadrowo-płacowej audytu, rejestracji i likwidacji spółek.

SFS posiada certyfikat ISO 9001-2015, certyfikat Wiarygodności Biznesowej. SFS jest członkiem Andersen Global, międzynarodowego stowarzyszenia zatrudniającego około 3000 osób w ponad 80 lokalizacjach na całym świecie, Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz KPiE. W ramach Ogólnopolskiego Konkursu Biuro Rachunkowe Roku organizowanego przez Gazetę Prawną - SFS została wyróżniona wśród 10-ciu najlepszych firm z wszystkich rankingowanych województw.

ZESPÓŁ TO FUNDAMENT SFS - NAJCENNIEJSZY KAPITAŁ

Jeżeli chcesz osiągnąć w swoim zawodzie poziom mistrzowski, przekonać się, czym naprawdę może być księgowość i doradztwo?

Dołącz do pracy w Zespołach Księgowości (Młodszy lub Samodzielny Księgowy) oraz Kadr i Płac (Młodszy lub Samodzielny Specjalista ds. Kadr i Płac). Uczyń pracę w SFS decydującym o Twojej przyszłości etapem kariery zawodowej i prześlij swoją aplikację na adres: rekruitment@sfs-polska.com

Partnerzy konkursu:

 

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie Konkursu.

Zgłoszenia udziału prosimy dostarczać w dniach 27 października – 5 listopada 2018 roku,

wyłącznie na e-mail: konkurs.przedsiebiorca@uth.edu.pl

Serdecznie zapraszamy!

Wróć