Informacja to podstawa, natomiast odpowiednio podana informacja to podstawa sukcesu.

Public Relations to wielopoziomowy świat wiedzy o ludzkim umyśle i potędze słowa. Formułowanie właściwych komunikatów oznacza posiadanie kluczy do wielu najróżniejszych drzwi. Od codziennej wymiany zdań z przypadkowymi osobami, aż po zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie, umiejętności komunikacyjne są esencją.

Studia II stopnia na specjalności Zarządzanie i PR w przedsiębiorstwie realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Dzięki nim zdobywasz wiedzę z zakresu komunikacji publicznej i budowania relacji między organizacją a jej otoczeniem. Studia przygotowują do pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub trenera/doradcy w zakresie PR, kreowania wizerunku i skutecznej komunikacji. Umożliwiają również założenie własnej agencji świadczącej usługi w zakresie Public Relations.

Po zakończeniu cyklu kształcenia absolwent studiów II stopnia:

  • dysponuje wiedzą i kompetencjami związanymi z projektowaniem i realizacją strategii Public Relations w przedsiębiorstwie,
  • zdobył kompetencje w obszarze budowania i podtrzymywania relacji z mediami,
  • posiada umiejętności rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, negocjacji, efektywnej argumentacji.
Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 539 19 19,

rekrutacja@uth.edu.pl