Social media i marketing stanowią dziś nierozerwalną całość. Kanały bezpośredniej komunikacji jak portale społecznościowe, szeroka rozpiętość możliwości oraz duża ich elastyczność otworzyły nieosiągalne dotąd obszary. Wiele firm, również ze względu na niższe koszty niż w klasycznych mediach, zdecydowało się przenieść kampanie wyłącznie do sieci. Umiejętne wykorzystanie Internetu pod kontem komunikacyjnym wpływa na efektywność interakcji z Klientami i angażowanie ich w życie marki/produktu, co z kolei przekłada się na sprzedaż, oraz pozytywny stosunek do niej. Zasób i nieszablonowość narzędzi e-marketingu sprawia, że praca w tej branży jest ciekawa i kreatywna.

Studia II stopnia na specjalności E-marketing i nowe media realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Dzięki nim Absolwent zdobędzie wiedzę z zakresu marketingu internetowego i skutecznej komunikacji medialnej. Studia przygotowują do pracy na stanowisku specjalisty/menagera w działach marketingowych e-biznesu.

Po zakończeniu cyklu kształcenia absolwent studiów II stopnia:

  • pogłębia i rozszerza wiedzę na temat marketingu internetowego i komunikacji medialnej,
  • nabywa praktyczne umiejętności w zakresie budowania komunikacji w Internecie oraz prowadzenia biznesu online,
  • swobodnie porusza się w środowisku nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT).
Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 539 19 19,

rekrutacja@uth.edu.pl