Studia I stopnia

Co zrobić, żeby produkt X się sprzedał, bądź sprzedawał lepiej? Jak sformułować komunikat, aby synchronizował się z potrzebami konsumentów i stymulował je? Co stanowi główną motywację grupy odbiorców?

Jeśli zauważasz wzorce zachowań, możesz mieć na nie wpływ, a ponieważ biznes tworzą ludzie, tym samym możesz mieć wpływ na jego rozwój. Komunikaty marketingowe, planowanie strategii produktowej, czy samodoskonalenie, to obszary, w których psychologia sprawdza się wyśmienicie, dając nam potężne narzędzia do badania, rozumienia i kształtowania rzeczywistości.

Jeśli chcesz:

  • Umieć wyjaśnić przyczyny i przebieg zjawisk społecznych o podłożu psychologicznym,
  • Identyfikować psychologiczne procesy i mechanizmy wykorzystywane w przekazach reklamowych,
  • Zdobyć kwalifikacje w zakresie psychologii pracy i metod zarządzania w sytuacjach kryzysowych,
  • Posiadać wiedzę z zakresu zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie.

Jeśli powyższe punkty pokrywają się z Twoimi oczekiwaniami - jesteś we właściwym miejscu. Zapraszamy Cię serdecznie do zgłębienia tajników psychologii podczas studiów I stopnia na specjalności Psychologia w biznesie.

Studia realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Swoje umiejętności będziesz mógł wykorzystać:

  • w osobistym rozwoju, oraz podczas budowy własnej firmy,
  • w pracy na stanowisku menedżera, psychologa, bądź trenera biznesu.

Pamiętaj: Znajomość mechanizmów ludzkiej psychiki jest jak dostęp do instrukcji w najważniejszej z gier.

Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 539 19 19,

rekrutacja@uth.edu.pl