Social media i marketing stanowią dziś nierozerwalną całość. Kanały bezpośredniej komunikacji jak portale społecznościowe, szeroka rozpiętość możliwości oraz duża ich elastyczność otworzyły nieosiągalne dotąd obszary. Wiele firm, również ze względu na niższe koszty niż w klasycznych mediach, zdecydowało się przenieść kampanie wyłącznie do sieci. Umiejętne wykorzystanie Internetu pod kontem komunikacyjnym wpływa na efektywność interakcji z Klientami i angażowanie ich w życie marki/produktu, co z kolei przedkłada się na sprzedaż, oraz pozytywny stosunek do niej. Zasób i nieszablonowość narzędzi e-marketingu sprawia, że praca w tej branży jest ciekawa i kreatywna.

Jeśli chcesz:

  • posiadać praktyczną wiedzę z obszaru zarządzania marketingowego i e-biznesu,
  • znać działanie nowoczesnych mediów, stron i portali internetowych, blogów, czy serwisów społecznościowych,
  • nabyć umiejętność planowania i opracowywania działań marketingowych online, a także kampanii w nowoczesnych mediach,
  • mieć umiejętności rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, negocjowania i efektywnej argumentacji.

Zainteresowany? Zapraszamy Cię serdecznie do podjęcia studiów I stopnia na specjalności E-marketing i nowe media.

Studia realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Swoje umiejętności będziesz mógł wykorzystać:

  • w pracy na stanowisku specjalisty/menagera w działach marketingowych e-biznesu,
  • w agencjach zajmujących się reklamą i social media.

Pamiętaj: Jeśli chcesz trafić do ludzi, musisz mówić głosem, który poruszy ich serca i stanie się ich własnym. Jest to potężna umiejętność.

Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 539 19 19,

rekrutacja@uth.edu.pl