Jeśli interesuje Cię praca w strukturach aparatu państwowego i chcesz poznać je od kuchni – dobrze trafiłeś. Administracja rządowa i samorządowa to zespół organów publicznych powołanych do realizowania zadań państwa. Będziesz miał okazję poznać pracę poszczególnych instytucji, przyjrzeć się procesom wewnętrznym, ich przebiegowi poprzez ścieżkę formalną oraz rezultatom.

Studia I stopnia na specjalności Administracja rządowa i samorządowa realizowane są na Wydziale Zarządzania i Logistyki na kierunku Zarządzanie.

Student w czasie zajęć oraz praktyk poznaje różnice między zarządzaniem przedsiębiorstwem prywatnym, a instytucją publiczną. Specjalność przygotowuje do praktycznego, sprawnego zarządzania w komórkach administracyjnych każdego podmiotu gospodarczego.

Po zakończeniu cyklu kształcenia absolwent:

  • umie wyznaczać i realizować cele, zgodnie z zasadami obowiązującymi w budżetowaniu instytucji publicznych,
  • jest przygotowany do prowadzenia postępowań związanych z zamówieniami publicznymi,
  • potrafi posługiwać się instrumentami i narzędziami kontroli i audytu wewnętrznego,
  • ma kompetencje w komunikowaniu się ze służbami finansowo-księgowymi.
Agnieszka Bliszczak

Agnieszka Bliszczak

tel. (22) 539 19 19,

rekrutacja@uth.edu.pl